Gå til innhold

bilder/film fra vålerbanen i dag? (10 april 2010)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var publikum der oppe pa lordagen, og ma si at du kjorte meget garlig Klaus M5.

Det er sanne som deg som odelegger for oss som prover a fa igjennom et drifte hit pa cc treff.

Ikke respekterr du flagg, ikke burde du prove pa a sladde/ kaste bilen fra side til side pa langsiden, da du bare snurrer og lager problemer for dem som kommer bak.

Sa kommer du her i etterkant a mener andre har feil pa bane treff som er for unde tider.

Som andre mener her, hadde du ikke fatt kjort lenge med normal CC treff and.

Nar det er nevnt syns jeg det var morsomt a se noen kjore litt breit i svinger, kontrolert og ingen bak.

Haper vi kan fa til litt show kjoring en liten halv pa disse treffa fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jo ikke jeg skryte på meg all verden med bane tid men har kjørt mye bil oppgjennom de årene jeg har hatt lappen og før den tid. Når jeg kjører på veiene her hjemme som jeg bor så skal man ikke kjøre fortere enn 60-80 på de mest svingete veiene for å ha det morsomt.

Så når jeg er på bane så vil jeg ha muligheten til å kunne dra en sladd uten å få det sorte flagget. Nå har jo jeg bare kjørt en lei S14 på bane så det har jo ikke akuratt blitt noen sladder, men nå med 3.2l så håper jeg det går litt lettere.

Jeg vil forøvrig si meg enig med at det bør være greit for sporvalg gutta at noen drar en sladd i en sving og to. Jeg kan også si at det er sinnsykt irriterende når folk ligger å kontra sladder over hele strekket. Det er jo forskjell på å stille opp bilen for en sladd enn å få en sladd og holde den ut svingen. Men da må det bli med den sladden, ikke noe kontra greier.

Ser at Hagenisse sier at man kjører på bane for å ha det gøy og ikke for å lage show. Nå er det jo forskjell på folk også, jeg synst det er jævla morro å sladde og kjøre fort. Så om jeg kjører på bane og sladder så er det for at JEG synst der er morro, ikke for at andre skal synst det er morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører ikke forbi en bil som ligger i sladd, hvertfall ikke en som ligger å kontrer på en slette!

Og dette er akkurat hvorfor folk som vil kjøre sidelengs ikke skal kjøre sammen med folk som kjører rett frem. Jeg synes det er litt spesielt å klage på at folk kjører forbi en som sladder på et treff hvor man egentlig ikke skal det..

Forøvrig.. på et slikt treff så er det sjelden folk synes burnouts er så vanvittig tøft. Spar det til gatebil.

Sporvalgs folk, svelg litt blårøyk a. Har ikke noe i mot dere som kjører spor, men dere får da respektere at noen vil legge opp bilen i sladd.

du klaus er en tosk.. på bane har man vikeplikt for alle som er forann deg.. og om noen velger i dra forbi deg så har du vikeplikt straks fremskjermen deres er forbi deg..

er drifter selv å skal kjøre på bmwccn sine treff å.. men skal da følge demmes regler.. kanskje er vi heldg en dag å får et drifte heat.. men inntil videre ødelegger slik oppførsel de sjansene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er drifter selv å skal kjøre på bmwccn sine treff å.. men skal da følge demmes regler.. kanskje er vi heldg en dag å får et drifte heat.. men inntil videre ødelegger slik oppførsel de sjansene. :(

Det var drifteheat på BMWCCN Våler i høst. :)

God underholdning syns jeg, selv om mange av de gamle sliterne syns det var helt forferdelig, og rett og slett en tragedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøringa til Rune B. var god underholdning (og litt flaut med tanke på hvor håpløs man er til å kjøre i sammenligning selv), men resten av de som var utpå var da ikke stort å se på? Noen skal virkelig ha for innsatsen med lite egnede biler, men det blir jo ikke det helt store å se på det heller.

Og er det virkelig noen over 14 som fortsatt synes det er kult å se biler stå stille og børne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at folk har hatt et flott treff.

Selv syns jeg det ser uvant ut med snø rett utafor curbs`n,men man glemmer vel sånne ting fort når man får kjørt litt på tørr asfalt.

Apropos spor VS drift,så burde begge sider være mer ydmyke.

Spor er vanskelig på sin måte,og drifting på sin måte.Problemet med bmwccn sine treff er at svartflagg har blitt utdelt i hytt og vær,netopp fordi ledelsen og flaggvaktene i ccn er MEGET innkjørt på spor.Full drifting har kun noe å gjøre i rene drifte heat.Mens på sporkjøring,så burde noe drift,spesielt av biler som er overmotoriserte(har faktisk med å lære seg å bruke bilen på mest mulig effektiv måte å gjøre),tillates.

Noe som absolutt burde vært jobbet hardere med å få til er speilbruk(førere) / blåflagg(banemannskap),for å få større kjøreglede for alle på bane,være seg sporkjører,eller drifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var publikum der oppe pa lordagen, og ma si at du kjorte meget garlig Klaus M5.

Det er sanne som deg som odelegger for oss som prover a fa igjennom et drifte hit pa cc treff.

Ikke respekterr du flagg, ikke burde du prove pa a sladde/ kaste bilen fra side til side pa langsiden, da du bare snurrer og lager problemer for dem som kommer bak.

Sa kommer du her i etterkant a mener andre har feil pa bane treff som er for unde tider.

Som andre mener her, hadde du ikke fatt kjort lenge med normal CC treff and.

Nar det er nevnt syns jeg det var morsomt a se noen kjore litt breit i svinger, kontrolert og ingen bak.

Haper vi kan fa til litt show kjoring en liten halv pa disse treffa fremover.

jeg må si det at det er veldig synd at du syns det var så dårlig! Vet du kjører veldig bra, men du ble sikkert ikke født sånn, kanskje du trente litt du også?? Du kjører en trimma ribba e46 m3, jeg kjører en gammel e34, så og si orginalt understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det virkelig noen over 14 som fortsatt synes det er kult å se biler stå stille og børne..?

Japps. Morsommere det enn å se dem stå rolig uten å gjøre noe som helst.

Flotte bilder. Ser ut som dere hadde en fin dag :)

Edit: Noen her inne som eier den hvite FS-regga 2 dørs E30'n, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...