Gå til innhold

bilder/film fra vålerbanen i dag? (10 april 2010)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut! Vanker juling hvis det ikke er bilder av en Svart E90 M-sport

Ikke at jeg er redd for juling, men her har du et (hvis det er deg da.. ) :lol:

8z2rdo2sfbbj4bnyy5ox.jpg

Hoppa innom en svipptur på slutten av dagen etter en lang dag t/r negerstaden, og ble så fornøyd med bildene og fotolocation at jeg like så godt ble stående å fotografere i steden for å dra over i depoet og hjelpe en kompis som ringte å måtte ha hjelp med å få start på bilen :lol: Har nok et par hundre bilder ca.. men ikke i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg like så godt gi deg alle tre bildene jeg har av deg med det samme... var tydligvis 3 stk E90r der da jeg var innom... Og E90 er vel eeeegentlig ikke det første jeg løfter kamera i spontan entusiasme etter sett opp imot litt overmotriste E30r med førere som man nesten ser hopper i førerstolen av innlevelse ( :lol: )..... med mindre man kommer litt bredt, som fyren over titt og ofte gjorde.. :lol:

Helt uredigerte, så du får justere skyggen i PS evt, mye motlys i dag.

n50thjkmud6wews8h6zk.jpg

r1ztmkbxwbuq9h03p26q.jpg

hkwdecnxf65pf5m28m76.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg like så godt gi deg alle tre bildene jeg har av deg med det samme... var tydligvis 3 stk E90r der da jeg var innom... Og E90 er vel eeeegentlig ikke det første jeg løfter kamera i spontan entusiasme etter sett opp imot litt overmotriste E30r med førere som man nesten ser hopper i førerstolen av innlevelse ( :lol: )..... med mindre man kommer litt bredt, som fyren over titt og ofte gjorde.. :lol:

Helt uredigerte, så du får justere skyggen i PS evt, mye motlys i dag.

Takk for det! Synes det ble fine bilder jeg!

Kom ofte bredt, men det var i høyhastighets svingen og svingen før depot strekka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...