Jan Tore Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hei. Holder på å koble opp en liten bilstereo. Jeg finner bare ikke ut hvilken kabel som skal kobles til REM. Jeg har hatt akkurat samme bilstereoen i en annen bil, men da var alt ferdig lagt opp, og nå klarer jeg ikke huske hvordan det var Noen som har peil? http://dls.se/files/525/2/Man_CA22_23_3 ... _eng_2.pdf - Databladet for forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hva slags spiller har du? Som regel er remoteledningen på en ettermarkedsradio blå. På en originale BMWspiller er den hvit. er det Alpinespiller du har er den rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 No har StigJ koblet ein del meir bilstereo enn meg, men remote er vel vanligvis blå/kvit Remote til radio (antenne eller forsterker) er vel blå Eg har hatt 2 Alpine spillere og på dei er remote blå/kvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Selvfølgelig!! Min feil. Den rosa på Alpine er mute.... Har selv hatt 4-5 stk. Alpinespillere. Alle har hatt blå/hvit remote Og ja både blå/hvit og blå blir brukt til remote. Kommer an på merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå