Gå til innhold

Den offisielle Fredric Aasbø tråden!


SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

26577_381712157701_504547701_3837344_5722364_n.jpg

Føler at vi trenger dette nå, spesielt etter som den Nordiske kongen av drifting nå landa 4 plass i FormulaD serien i USA på Long beach!

Dette var en helt sinnsyk kveld, Fredric utklasserte mange av de største gutta, som feks. fjorårest FD vinner Chris Forsberg! :mrgreen:

Så i denne tråden skal jeg oppdatere så godt jeg kan, så vi får holdt følge med denne stjernens kamp mot toppen i elite ligaen i verden.

Bilder kommer så fort det er mulig! Vet han er her inne, så jeg vil bare si:

GRATULERER MED EN HELT SINNSYK KONKURANSE HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt sykt hvilket talent den karen har! Har fulgt nøye med på forumet og i tråden hans på powerdrift. Kjempemoro! Husker ennå tråden hans fra Bilforumet den dagen han bygde E30n, og skulle bruke den som driftebil. Husker det var mange som var i tvil om han faktisk kom til å bruke den til drifting... :lol::lol:

Supra kjøringa hans på Våler i fjor var heeelt på kanten av perverst. Jeg har overvært et sted mellom 300-350 trackdays på Vålerbanen gjennom mitt liv, og jeg holdt på å miste haken da han kom i full driv nedover langstrekka fra ytterkant til ytterkant og bare holdt og holdt holdt OG HOLDT (!!!) sladden slik at han fikk den perfekt gjennom sjikanen foran svingen ved påslippet. HELT PERFEKT!!! Det var noe av det grommeste jeg noensinne har sett live. Folk gikk totalt bananas langs murveggen! :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jeg har sett biler med dogkasse, racingslicks og høyvarvig sugemotor som ikke har i nærheten av den hastigheten gjennom svingen/sjikanen som Fredic hadde -SIDELENGS!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt ekstra moro er at i motsetning til mange som i dag starter rett på hårete japan-importdriftebiler, så lærte han seg å sladde ordentlig bak spakene på en gammel Volvo 360 og en hjemmebygd E30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredric er helt rå til å kjøre. Han kjørte E30 fra Ski til Finland og ble nr 2 i den nordiske serien den gangen. Hadde ned seg 3 sett med dekk baki. Den turen står det også meget respekt av.

Den kjøre stilen hans er konge og har lært mye av å se på de triksa han finner på med bil. :D

Håper han får grom spons på ting nå, og kan stå øverst om få år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det altid, men Mr Aasbø fikk mest oppmerksomhet for sin kjøring. De kallte kjøringa til ander "Aabo style"

Se bare hvor mye større fart Fredric har og mye breiere. Ingen i verden som kjører så buplikums venlig som han.

Sett han i en av de værsting bilene, så kan de bare glemme å henge på.

Mener han kjører 265 semi, og flere av de andre kjører 295. Supraen orker ikke 295.

Med mere trim på Supraen, noe som skal gjøes, kan han kjøre med 285 mulig 295 også går på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bare å ta av seg hatten som vanlig

Husker også han farta rundt i ski i en sliten04 volvo 360.

Hadde god fart inne på områdene der han, både på tørra og på snøen.

Dette var vel tilbake i 2004/5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredric er helt rå til å kjøre. Han kjørte E30 fra Ski til Finland og ble nr 2 i den nordiske serien den gangen. Hadde ned seg 3 sett med dekk baki. Den turen står det også meget respekt av.

Den kjøre stilen hans er konge og har lært mye av å se på de triksa han finner på med bil. :D

Håper han får grom spons på ting nå, og kan stå øverst om få år.

Jeg husker den turen, var helt vilt, men jeg mener han vant det løpet som gikk på Botnia ring i nord Finland.

Mistet eksosen gjorde han også på vei hjem, kjørte i fra kappelkjær og til vesterås med 30 cm eksos, hehe.

Go fredric :)

var "litt" støy kan du si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredric er helt rå til å kjøre. Han kjørte E30 fra Ski til Finland og ble nr 2 i den nordiske serien den gangen. Hadde ned seg 3 sett med dekk baki. Den turen står det også meget respekt av.

Den kjøre stilen hans er konge og har lært mye av å se på de triksa han finner på med bil. :D

Håper han får grom spons på ting nå, og kan stå øverst om få år.

Jeg husker den turen, var helt vilt, men jeg mener han vant det løpet som gikk på Botnia ring i nord Finland.

Mistet eksosen gjorde han også på vei hjem, kjørte i fra kappelkjær og til vesterås med 30 cm eksos, hehe.

Go fredric :)

var "litt" støy kan du si :P

Flere filmer av den e30n han hadde eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...