Julian Sommer Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Volvo-leppe? Aner ikke hva slags leppe det er jeg. Gamle bilen til Olsen dette ja Nydelig E34 du har da! Senken var jo perfekt bak, men skulle vært litt mer ned foran ja! Ellers helt rå bil Skulle hatt 10" felger bak jeg og.. Er bare 17" det jeg har nå, skulle hatt 18". Hva må jeg regne med å måtte gi for slike du har, i 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Ahh, veit bare at man kan ta leppa fra en Volvo 940 og montere den på originalfangerene til E34 serru Hehe. Må bare tilpasses bittelitt. Ja, senken er grei bak på min nå, men foran trenger den mer. Disse felgene fikk jeg for 7500,- , som jeg ser på som ganske så rimelig for å være i grei stand. Hva de egentlig ligger på i pris aner jeg ikke egentlig : ( Takk ska du ha forresten Blir lakkering av den om ikke så lenge, så den ska bli rålekker etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Åja, hehe. Aner ikke om dette er noen 940-leppe, men tviler, da den ikke ser ut til å være modifisert/tilpasset. Ulakkert og "som ny". Hvertfall inntil den fikk seg et par runder i byen i dag, påmontert bil... Hehe Høres bra ut EDIT: Googlet litt nå, av ren nysgjerrighet, og frontleppa mi ER faktisk fra Volvo 940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hehe Det jeg sa. Kjente den lett igjen Det eneste man må tilpasse, er bak mot hjula, da de er litt lenger på volvo tror jeg. Mener det er det som skal til : ) Men herregud, det gjør mye, og det er så billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Mulig den er kappet litt der, når du sier det Hehe. Ja, gjorde kjempeforskjell! Spesielt på bilen min, da det nå er 3cm bakkeklaring under frontfangeren, i motsetning til ca 10cm som det var før leppa kom på Men leppa sitter der fortsatt og ser like fin ut, takket være VELDIG fleksibel plast Mangler bare å lakke og montere vingen nå, også må jeg få tak i noen billige kanalskjørt (M5 look). Noen som vet om noe "triks" for å få til ei slags leppe på bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 det er bare å handle seg en M5 bakfanger. ligger mellom 2500 - 3500,- brukt her på forumet. Ellers får du vel noen "underdeler" til bakfanger, men ingen av disse ser spesielt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Tok noen nye i dag og Prøvde billig-kameraet til en kompis Funka dårlig. Men legger de ut uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Og ett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 ¨jasså julian lenge siden sist hehe.. nydelig gamle gulle mitt begynner å bli har foresten solgt gamle bilen din fikk 23 uten bak å front lykter .å 100 diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 ¨jasså julian lenge siden sist hehe.. nydelig gamle gulle mitt begynner å bli har foresten solgt gamle bilen din fikk 23 uten bak å front lykter .å 100 diffen. Er her du og, ja! Hehe. Begynner å komme seg, nærmer seg vel skinn-interiør og en full lakkrens/polering osv, bli kvitt alt av riper osv Nye lister og litt diverse kommer også. Også skriker motorrommet etter en grundig vask og rens Fiksa et bensinrør i dag også, som var gjennomrustet. Også ble det røde pærer inni hele bilen, pluss at skjermen på cd-spilleren er stilt inn på rødt lys som blinker i takt med musikken Litt harry kan være gøy, selv i en bimmer Ikke dårlig det, håpe den blir tatt vare på da! Hva durer du rundt i nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Førstepost oppdatert Kommer heretter til å legge bilder som blir tatt i førsteposten, så det ikke blir så håpløst å lete rundt etter noe nytt Er jo så mange sider, så Men blir vel mer med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Tusen takk Håper jeg får tak i et skikkelig kamera så jeg får tatt noen flere og bedre bilder i nærmeste fremtid. Men bilen skal heves litt bak før det blir flere bilder Noen som vet hvor mye det er trykt å lade ved et evt turbo-bygg på denne motoren? Motoren skal holdes original, siden dette er bruksbilen og jeg ikke kan være uten bil mer enn ei helg. Rundt 200-230hk hadde vært fint. Skal etterhvert bygge om en M20B23 motor jeg har igjen fra E30'n jeg hadde også, men den blir det egen tråd om. Det kommer når økonomien er tilbake på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Pen bil Likte veldig godt de første bildene ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå