Julian Sommer Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Det er visst den boksen jeg har funnet, som du mener, Julianv. Men ser ikke ut som sikringen har gått i den.. Derimot er alle sikringene mine under baksetet irrete, så skal bytte de og se om det kan være en løsning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Har pusset litt irr fra sikringene nå, før jeg kjøper nye selvsagt, og dunket på rele-boksen. Nå fungerer alt! Men ikke hele tiden. Så er det bare å bytte sikringene så funker det da? Eller må jeg bytte releboksen hvis det ikke hjelper? Vet jo ikke om det fungerer fordi jeg fjernet irr, eller fordi jeg dunket på rele-boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Skal ikke være releboksene vis det virker innimellom. Er nok ledningen jeg snakker om. søk etter elektrisk feil e34 her inne, så finner du tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Fant den Det funker helt fint igjen nå Så var visst bare sikringene som var irret alt for mye. Skal bytte de senere i dag, har bare pusset av de til nå Takk for hjelpa, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå