Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen oppgradering av software.. ikke som jeg gjorde hvertfall.. følger med kartplater ja.. men ingen videomodul.. med skjermen fungerer fint uten videomodul.. hvertfall fra 4:3 skjerm til denne

Skrevet

Du skriver jo selv: "jeg har byttet fra 4:3 til 16:9 på min E38.. jeg har fortsatt 4:3 bildet.. har ikke byttet video-modulen baki.." i en annen tråd her...

Vil det si at bildet fortsatt er 4:3 på din 16:9-skjerm?

Skrevet

ja 4:3 bilde på 16:9 skjerm, men noen ganger er det 16:9.. som på bildet.. så jeg har trodd det er noe galt siden det kommer og går.. hadde vert spennende å sett om det ble det samme hos noen andre.. er evt. bare å bytte til riktige videomodul da..

Skrevet
må nok ha ny tv-modul ja.. men jeg har andre planer, så selger dette billig! så kan nestemann kjøpe tv-modul i tillegg.. :)

Er ikke nødvendig å kjøpe ny Tv-modul, kan bare koble den bort. Det går kabel fra Navi-enheten, via Tv-modulen og fram til skjermen. Ved å koble den blå kontakten (hvis jeg husker rett?) som går mellom Tv. og skjermen, rett i Navi-enheten vil du få 16:9 bilde.

Styrte litt på med dette da jeg byttet i M5'en.

TV funksjonen vil da forsvinne fra menyen på skjermen. Dette medfører ingen problemer, da det ikke blir sendt analoge TV-signaler lenger.

Dermed har du spart i overkant av 6000,- , som denne modulen koster ny på GS.

Skrevet
Du kan selge navi til Otis og skjerm til meg...?

Men prisen må ned for min del. Kan gi deg 2500 for skjerm.

da får du prøve å finne den til 2500 ett annet sted!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...