Kristian Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 hei, noen som veit hvem som selger dette? evt. om det fra e34 passer? eller andre modeller. er m30 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 http://www.Koed.no selger ihvertfall Mulig http://www.partsandretards.no/ også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hei Kristian Tårnstag til e28 og e24 er like. E34 passer ikke. Kjøpte mitt gjennom ebay fra Hong Kong. Mener det kostet meg ca. kr.1200,- inkl. frakt. Bildene er fra samme staget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Kan jeg bare få skyte inn en liten ot: Gir ett slikt tårnstag noen forandring i kjøreegenskaper (merkbare)? Hvis ja så vil vel dette også variere utifra utforming og tykkelse også? motstands dyktigheten i oppbygingen vil jo ha mye å si da. Sånn som jeg ser det ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Persjonlig kan jeg ikke si at det har hatt noe forbedring i kjøreegenskapene. Men så ligger ikke jeg på to hjul i svingene, eller kjører på bane. Men nå er bilen passe stiv fra før, med senkefjærer og alt nytt i for og bakstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 takk for svar, bestilte hos schmiedmann i går lett å glemme av andre leverandører når en kun er vant til å bruke gs. anng. innlegget ditt S.Arnesen, av erfaring er det ikke noen merkbar forskjell for de som kjører "normalt", men ved aktiv kjøring kan bilen virke litt stivere/spissere. kommer vel litt ann på hvilket oppsett en har på fjører, dempere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå