Fuzzy Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Ser at GS bildeler opererer med alternative varer på det meste (vannpumpe, bremseskiver, hjullager etc...) Lurer på hvordan kvaliteten på disse alternative delene er i forhold til orginalvare? Ser at noen er vesentlig billigere, andre er ganske likt priset. Er det orginale deler som gjelder - skal man ha billig-greier kan man like godt handle biltema - eller er dette helt greie alternativer med kvalitet og passform tilsvarende orginalt?
Ellingsen B. Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 alternativ vare er ofte like bra som orginal. Vannpumpe ville jeg kanskje kjøprt orginal, men bremseskiver etc hadde jeg valgt alternativ..
Kenni Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Hadde ikke vært redd for å kjøpt vannpuma av alternativ type. Er ganske sikker på at den er like god som orginal. For alt vi vet så blir en billig vannpumpe støpt i samme formen som en orginal, men da med billigere material som ikke trenger å bety dårligere kvalitet. Samt at du betaler for navnet også selv om mange ikke vil innrømme det.
Flextron Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Kravene til å levere uorginale deler til biler i er vel, at de skal ha samme, eller bedre kvalitet som orginalen.
Fuzzy Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Kravene til å levere uorginale deler til biler i er vel, at de skal ha samme, eller bedre kvalitet som orginalen. Tja; Biltema leverer også uorginale deler til biler, uten at jeg vil si meg enig i at det er samme eller bedre kvalitet enn orginalt
Flandy Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Kvaliteten på enkelte av de "Alternatve varene" er rett og slett elendig og gs burde sotere ut de dårligste! Abs-følerne burde de iallefall kvittet seg med. Har fått 3 stykker som ikke virkert på rad. Fikk en orginal så virket det med en gang.
Lars89 Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Deler lagd av metall kan man gjerne bestille uorg (MYE billigere på www.KOED.no ) Men elektronikk er gjerne greit å få org, spesielt til BMW...
Fuzzy Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Deler lagd av metall kan man gjerne bestille uorg (MYE billigere på http://www.KOED.no ) Hvordan er kvaliteten på delene til KOED.no da? Sendes det fra Danmark? Kommer ingen ekstra tollgebyrer og slikt på disse prisene?
hillmar Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Koed.no kan du betrakte som en norsk nettbutikk så du må kun betale det du får oppgitt der.
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Har handlet alternativ vare som hjul-lager og hadde ingen problem med dette alle fall. www.koed.no så finner du varer, med norske priser, så kommer ingen tillegg på toll og tull der Er kanskje sant som det sies at elektronikk er bedre å kjøpe orginal, men slitedeler har ikke jeg opplevd er dårligere fordi om de koster mye mindre og er alternative alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå