kjellr70 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jeg satte meg en stund i bilen uten å sette inn nøkkelen og hørte da at Navi-DVD'n "surret rundt" innimellom. Når jeg kikket på USB-pinnen jeg har musikk på, så blinket også en diode på denne. Jeg hørte på musikk fra denne når jeg stoppet bilen, og hadde også på navigasjonen, men bilen hadde stått låst/ubrukt i mange timer når jeg satte meg inn i den. Det jeg lurer på er om strømforbruket ved at NAVI-dvd'n surrer og at det tydeligvis er noe aktivitet mot minnenpinnen er noe jeg bør bry meg om dersom bilen står lenge ubrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Har du bilen som er under køyretøy i profilen din? Det kan være at elektronikken skrudde seg på når du låste opp eller åpnet døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Bilen går i "dvale" etter ca. 30 minutter når bilen står urørt. Og den "våkner" igjen når noe blir gjort med bilen. F.eks. man låser opp. Hvis du har lite å gjøre på så kan du jo låse deg selv inn i bilen og sitte der muse stille i en drøy halvtime. Så kan du jo høre hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå