BMW318TDS96 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Noen som har vært borti at bilen tappes for støm over natten begynte i går har ikke koblet opp noe eletrisk i det siste sjekket alt av lys ikke noe står på sjekket forsterker den slår seg av når jeg skrur av spilleren. Batteri er nytt og den lader 14.4 volt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Du får måle om det går litt strøm. Går det unormalt mykje strøm, so kobler du ut ein og ein sikring til du finnet ut kva slags krets det er feil på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Hørte nå når jeg setter på tåkelys og kjørelys så går det godt ned på turtallet men det virker som om den lader bra,får starte opp og sette multimeter på batteri og dra ut en og en sikring,var det et du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Ofte når det er slike problemer, er batteriet den store synderen. Men siden ditt er nytt, er det ikke store muligheten for det. Men ett tips er forsatt å prøve med annet batteri. Siden den, som du sier, minker endel på turtall bare med å skru på lysene, virker det som den har problemer med å lagre strømmen skikkelig. Det hender at nye batteri ikke fungerer som de skal. Hvis det er tilfelle, må det selvfølgelig byttes. Og tilslutt, du husket vel å lade batteriet før du monterte det første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Ser det er sikring nr 7 tapper strøm over natten men hva er denne til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ingen som har peiling hva sikring nr 7 er til på en 318i cab 1994 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Nummer 7 er en av tre sikringer til sentralåssystemet, de to andre er 35 og 43. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ser når jeg tok ut sikring nr 7 så fikk jeg ikke opp cabben Da har det noe med den og gjøre men hva? noen som har cab og har hatt samme problem? Hører når jeg kjører cab ned så klikker det i brytere som det altid har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Jeg har tatt ut sikkringen for natten så jeg ser i morra om det har noe med det og gjøre Kom gjerne med forslag hva jeg kan sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1and0nly Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 kan være at det er dårlig kontakt en plass i ledningsnettet til sentrallåssystemet, slik at noen av dem får kontakt med jord. Da vill det trekke endel strøm og lades ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Da kom morran gitt og jeg var ute og startet uten problemer så jeg skjønner ikke noe har ikke satt på noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Noen ide hvordan jeg skal finne synderen her det er noe med cabben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1and0nly Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 du mener det er feil på det elektriske på sentrallåsen eller på taket(med elektrisk motor?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Dette begynte egentlig etter jeg tok av hardtop når jeg tenker etter tror ikke det er sentral låsen for den virker om jeg tar ut sikring nr 7 men da virker ikke taket så jeg lurer da på om det er noe med cab motorene de er eletriske men jeg hører ikke noe luder derifra når jeg skrur av tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1and0nly Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 kommer ikke noe lyd hvis feks en spenningsledning har kontakt med jord. Kan også være at selve "cab motoren" er defekt og blir som en ledning imellom + & - bare å begynne feilsøkingen, å måle med multimeter=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå