JonasD Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Som tittelen, er det vits i å bruke denne metoden uten gritguard? Eventuelt noe enkelt å bruke som erstattning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Med vaskehanske og ikke alt for skitten bil så går nok det helt fint 2bøtter er uansett bedre enn 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg blir skremt når jeg ser hvor mye møkk som samles under disse gritguardene, særlig i skyllebøtta. Uansett så ville jeg brukt to bøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Det går fint å vaske med bøtte uten gritguard også, bare man er dritnøye på å ikke duppe washmitten nedi bunnen av bøtta! Selv har jeg gritguard, men vasker med en bøtte. En annen positiv ting med gritguard er at vannet røres ikke opp så mye, så møkk som ikke legger seg på bunnen, er ikke så mye i bevegelse inni bøtta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg har bare en bøtte med Gritguard og det er "hovedbøtta". Skyllebøtta bruker jeg vanlig bøtte, men jeg holder meg kun helt oppe i overflaten når jeg dypper mitten i den. Det viktigeste er nesten å gjøre bilen ren før du vasker. Jeg bruker 10-15 min på å spyle bilen før jeg går på. Selfølgelig med høytrykk og veldig nøye. Man skal ikke vanne bilen, man skal spyle den. Foamcanon er jo en fin ting, jeg har ikke dette selv men drømmer om det Og en til bøtte med gritguard selfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg mener det er langt viktigere å bruke gritguard i skyllebøtta enn i såpebøtta. Såpebøta mi pleier i allefall å ha langt mindre grums i bunn enn skyllebøtta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg har bare en bøtte med Gritguard og det er "hovedbøtta". Skyllebøtta bruker jeg vanlig bøtte, men jeg holder meg kun helt oppe i overflaten når jeg dypper mitten i den.Det viktigeste er nesten å gjøre bilen ren før du vasker. Jeg bruker 10-15 min på å spyle bilen før jeg går på. Selfølgelig med høytrykk og veldig nøye. Man skal ikke vanne bilen, man skal spyle den. Foamcanon er jo en fin ting, jeg har ikke dette selv men drømmer om det Og en til bøtte med gritguard selfølgelig! Noen som har link til noen som selger slik "foamcanon"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Må nesten prøve dette ,blir nok å være nøye med å dyppe mitten ned i skyllebøtta ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Jeg har bare en bøtte med Gritguard og det er "hovedbøtta". Skyllebøtta bruker jeg vanlig bøtte, men jeg holder meg kun helt oppe i overflaten når jeg dypper mitten i den.Det viktigeste er nesten å gjøre bilen ren før du vasker. Jeg bruker 10-15 min på å spyle bilen før jeg går på. Selfølgelig med høytrykk og veldig nøye. Man skal ikke vanne bilen, man skal spyle den. Foamcanon er jo en fin ting, jeg har ikke dette selv men drømmer om det Og en til bøtte med gritguard selfølgelig! Noen som har link til noen som selger slik "foamcanon"? Fant en her: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... cts_id=109 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå