Gå til innhold

320i-deler, M50b20, drivverk og understell ++ til E36 selges


bue
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har en e36 320 jeg holder på bygge om til 325, og dermed får jeg masse deler til god, blant annet en M50B20..

Bilen er en 94-modell, altså med vanos, km-stand er cirka 290 000.. Motor virker hel og grei, liten ulyd fra vanosenheten, og fjusker litt når motor er kald (mulig det er en tempsensor som er gåen). Ingen store oljelekkasjer som jeg kan komme på i farten, bare en liten svetting på bunnpanne. girkasse er også helt grei, med unntak av litt dårlig synkronisering i 2.gir når kald, og svetting på utgående aksel som vanlig. Har også mellomaksel.

Dempere og fjærer er greie, senkesett fra APEX, gule fjærer, 60-40senk, vet ikke hvor gammelt det er, men virker helt greit. Bremsedeler er også bra.

Har sikkert mer deler jeg ikke kommer på i farta, spør så skal jeg prøve å svare. Prisantydning på motor og gir er jeg noe usikker på, men det går billig, kom med bud :-)

MVH

Deler solgt så langt:

Topp med kammer,

Ledningsnett

Styreenhet

Innsug

Masse fine deler igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke Bremsekraftforsterker, da denne er lik på 320i og 325i, så ingen vits i å bytte denne.

Hjerne er til 2,0 motor med vanos og siemens-styring, følger i hovedsak med motor når denne selges, lambdasonden må jeg ha selv, da jeg ikke fikk med eksos når jeg kjøpte motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det står i første innlegg, er det en liten ulyd i vanos.. Skal prøve å selge motoren hel i første omgang, så får vi se om vi kan begynne å plukke deler av den ;-)

Coiler skal jeg forresten beholde selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...