Exscalibur Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 320 i 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Pen e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Denne hadde jeg sansen for. Felgene var enkle men satt som en 7,62x51mm Jeg er ikke helt fan av cleanede dører og bakluke, men bortsett fra det var jo denne skikkelig überschnasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Vet ikke helt hva jeg synes om a shave koffertlokket. Ligger det flere bilder ute her på forumet av bilen din? Ellers så den ut til å være en lekkerbisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 hei takk for fine tilbakemeldinger:) har fått mye positivt og masse negativ tilbakemelding om shavinga på bilen. blir muligens og bytte tilbake til håndtak bak igjen. se hva jeg finner på når jeg lakkerer over bilen igjen om noen uker. ble ikke helt fornøyd med den effekten jeg trudde jeg skulle få da jeg la siste strøk. forige gang. trur jeg skal gå for mye lilla eller en candy no. se ka tiden strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Har sett deg et par ganger i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Lekker denne Skeptisk til bakluka jeg og, MEN hadde du fjernet dørhåndtakene foran i tillegg, og hatt fjernkontroll på de, kunne det kanskje blitt veldig stilig! Nå ser det ut som litt "wannabe-coupe" Ellers, fet skyss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Ikke værst Lakkerer han karen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 joda lakkerer fortsatt:) rust sveising er heller ingen problem for oss. karroseri arbeid også. har selv bytta begge kanaler på min bil. min er no 99% rustfri og nytektilert under og inni kanaler;) foresten ingen som har en lambasonde liggende på lur da? begynner og jage en del på tomgang til tider og 1 skyhøyt bensinforbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå