plugg69 Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 m3en er produsert 10/94 og 318iT'n er produsert i slutten av 97.. altså har m3en ikke ews, men 318ien har ews2.. noen som kan si meg om motorstikket er i hovedsak likt, eller hva må gjøres for å klone dem? satser på oppstart av s50b30 i en 98modell 318 i morgen.. og lurer på hva som må til...? så lurer jeg også på å få liv i cruise control, oljetempføler og stor kjørecomputer fra m3n i touringen.. uten å flytte hele ledningsnettet, for det kommer ikke til å skje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 du syns ikke det er lettere å prøve om stikka passer? og ja den passer har du klima etc kan det være den ikke passer da det finnes 2 forskjellige stikker Link to comment Share on other sites More sharing options...
plugg69 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 har prøvd.. passer, men kan være greit å ha et skjema og vettu=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Ser ikke helt vitsen før man har testet men skal ikke være no problem, bmw er veldig greie sånn det meste går om hverandre Link to comment Share on other sites More sharing options...
plugg69 Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 Vitsen med koblingsskjema var å ikke svi komponenter om det var stor forskjell;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw530i Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 låner tråden litt dette gjelder e46, er stikket likt fra 318i til 320i/323i/328i? eller kommer det ann på ekstra utstyr ol? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now