Gå til innhold

Da var de etterlengtede sommerfelgene kommer på bilen :)

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann... Hadde tråder her vedrørende div forslag til nye sommerfelger, noen mer dristige enn andre ;)

Valget falt til slutt på M5-style-felger i 20" størrelse.. Men ikke så enkelt å få tak i her i Norge.. Så jeg endte opp med å bestillte fra usa... Så det har tatt tid, men i dag kom de på døra gitt :) Og de var større enn forventet, men sørget for å få de på med det samme... Dvs, reiste på ei dekksjappe og fikk av mine 17" vinterdekk og fikk poser til de, og fikk skrudd på de nye... Det ble egentlig rett og slett "rett" for denne bilen for mitt vedkommende... Og overraskende nok så ligger den meget godt på veien, dvs ingen antydning til sporing, og min redsel for at all komfort skulle forsvinne, den var totalt ubegrunnet.... Glad nå for at jeg ikke feiga den ut og valgte 19" men heller sto for å gå for 20" :):)

Slenger med noen bilder ;)

yruazou97tfpoa1lmtxw.jpg

ivz7mbsre2g21w6j7u52.jpg

mze1cdxxiuxq16q5wfbl.jpg

isfzlfersasy1ahvnw2j.jpg

29do83z7hklxadl6wzgl.jpg

29do83z7hklxadl6wzgl.jpg

0f2inqzgn7k3zsfuoy7k.jpg

wmnskt6reu7hjsn64gc3.jpg

p8f3jwy1mg86wpcffg20.jpg

Fikk endelig tak i disse felgene i 20" da jeg ville ha noe annet enn kantfelger denne gangen... For disse er det ikke mange som ruller rundt på i denne dimensjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Fikk endelig tak i disse felgene i 20" da jeg ville ha noe annet enn kantfelger denne gangen... For disse er det ikke mange som ruller rundt på i denne dimensjonen :D

Hva er specsa da? Har samme hjula selv. 9,5 og ET25 på alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :)

Jeg gikk faktisk for 245-35-20 foran og 285-30-20 bak... De er 8.5" foran og 9.5" bak... Valgte å gå opp en dim i "høyden", og angrer ikke... Har ikke mistet noe som helst av komfortfølelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...