Gjest Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Heisann... Hadde tråder her vedrørende div forslag til nye sommerfelger, noen mer dristige enn andre Valget falt til slutt på M5-style-felger i 20" størrelse.. Men ikke så enkelt å få tak i her i Norge.. Så jeg endte opp med å bestillte fra usa... Så det har tatt tid, men i dag kom de på døra gitt Og de var større enn forventet, men sørget for å få de på med det samme... Dvs, reiste på ei dekksjappe og fikk av mine 17" vinterdekk og fikk poser til de, og fikk skrudd på de nye... Det ble egentlig rett og slett "rett" for denne bilen for mitt vedkommende... Og overraskende nok så ligger den meget godt på veien, dvs ingen antydning til sporing, og min redsel for at all komfort skulle forsvinne, den var totalt ubegrunnet.... Glad nå for at jeg ikke feiga den ut og valgte 19" men heller sto for å gå for 20" :) Slenger med noen bilder Fikk endelig tak i disse felgene i 20" da jeg ville ha noe annet enn kantfelger denne gangen... For disse er det ikke mange som ruller rundt på i denne dimensjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Så digg ut det der! Faen, jeg må kjappe meg å legge om selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 så bra ut det der, kule felger, kul bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Fikk endelig tak i disse felgene i 20" da jeg ville ha noe annet enn kantfelger denne gangen... For disse er det ikke mange som ruller rundt på i denne dimensjonen Hva er specsa da? Har samme hjula selv. 9,5 og ET25 på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 for en nydelig bil! så skikkelig bra ut dette Etaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Takker og bukker Jeg gikk faktisk for 245-35-20 foran og 285-30-20 bak... De er 8.5" foran og 9.5" bak... Valgte å gå opp en dim i "høyden", og angrer ikke... Har ikke mistet noe som helst av komfortfølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Var vel ET20 på disse tror jeg det stod... Husker ikke helt men mener det ja Skulle vært morro å fått tatt bilder av de sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå