Gå til innhold

Sikringen på ledningen til forsterkeren ryker ! Hjelp?


Anbefalte innlegg

Tynn ledning går jo, men for liten sikring vil jo bare få den til å ryke. Selv om du har liten forsterker, så mener jeg nå at du bør bruke det den klarer å yte? :D men bra du fant problemet da. Regnet nesten med at det var kortslutning ja, virket iallefall slik på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle dere at verken ledning eller sikring var problem og nå spiller det godt som bare det. Var blitt hull i isoleringen, noe jeg ikke klarte å se da jeg la ut problemet for det var så mørkt...

Så dere som bitcher på sikring og ledning, jeg vet ikke hva erfaring dere har, men tror dere leser for mye hva dere skal gjøre i steden for å prøve selv...

Vær glad vi har et forum som dette. Grunnen til at du får "utfyllende" svar, er at det er tenkende mennesker som svarer. Veldig ofte er det nettopp det som kan være løsningen på problemet! At du fant feilen, så bra. Kanskje ikke montere i mørket neste gang du løper inn og spør etter hjelp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte ikke i mørket, såg bare kjapt over ledningen i mørket etter at det kortslutta :P

Klart er jeg glad for å kunne spørre på et forum, men diskusjonen sporer ofte ut i helt noe annet enn jeg spør om, og dette er frustrerende når jeg skriver i første innlegg at det har ikke noe med dimensjon på sikring /ledning...

Som sagt så har jeg 16 eller 19 mm2 ledning liggende, med skikkelig sikringsholder og alt men det er et helvetes arbeid å legge kabel igjen, må komme meg gjennom gummien i torpedoveggen og det er tortur, så må jeg få den gjennom bak setene og inn til bagasjerommet, og det er også passe mye arbeid når jeg har stålvegg bakom baksetene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...