Klevengen Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Hei! For drøyt Halvannet år siden gikk jeg i Innkjøp av en 1997 E39 523ia Touring. Alltid Vært en Bmw-gutt og når jeg prøve kjørte bilen var det ikke noe tvil.. Bilen var bra i lakken og understell, men.. etter en vinter kom sannheten frem; Rust.. Nederst på dører,panser,bakluke og bakskjerm. lakk flakket av under vask etc.! men bilen ble bare brukt og brukt, Kjøpte 19" M6 felger med 275-30 bak og 245-35 forran og monterte Xenon i Nærlys og Tåkelys. ellers er vel bilen orginal. Planen min er følgene: M - frontfanger M - bakfanger M - Speiler Sorte nyrer Sortelykter med angeleyes og linselykter Facelift baklykter Sorte tåkelys med linselykter Supersport Coilovers Mulig nye felger(Tips?) Ny bakpotte®? Haifinne på taket Og ikke minst Hellakkering Penga stikker ikke ut av lomma så ting vil nok ta litt tid. Ikke er jeg noen bilmekaniker heller men skal gjøre så godt jeg kan tar gjerne imot tips og triks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Ser ut som et bra prosjekt dette Selv liker jeg Rondell d58 på e39 Ville ha droppa den haifinnen på taket, men dette er jo bare min mening ^^ Så ville jeg gått for to bakpotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klevengen Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Som bildene viser så har jeg fått demontert en del og begynnt å pusse litt. det som mangler å demontere nå er Dørhåndtak, takrails og bakfanger. Hvordan tar jeg av rails'a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Ser ut som et spennede prosjekt Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Ser ut som et godt utgangspunkt og gode planer. Takrailsa tror jeg er festet innvendig, ta ned taktrekket tenker jeg, sikkert noen som kan si dette sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå