Springsteen Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Hehe, tenkte den tanken jeg også, fikk det ikkje til å stemme på noen annen måte Premie ja, fritt for for å komme til Bergen og la meg sitte på en liten tur
egil s Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Flere bilder? kommer men jeg sitter på kontoret og kamera er hjemme....
Trono Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Flere bilder, ja Slenger i mens opp et fra et uoffisielt minitreff forrige helg i Sørlandsparken. Egils bil i front, min og så sistemann kom i 7ern sin pga CSIen stod i garasjen.
Gunnar Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Lekker den sorte med BBS LM-felger! Perfekt 8er!
Rolfo Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Hei Jeg var på treff i Haugesund 11/4 hvor det var mange fine BMW'er.Her er et bilde av bilen min som noen tok.Synes det er meget bra. Ellers var det også en Alpina 5.0 til stede.Gleder meg til å reise til Sverige neste helg.Håper at været blir bra.
ullsokken Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Blant verdens absolutt vakreste kjøretøy. Kos dere. Helt enig. JEG VIL HA!! Har siklet noen år på en slik, i det siste er det http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=20203480 som jeg har falt for. Denne har vært til salgs noen mnd, ser veldig strøken ut. Men må nok vente noen år til med det
Wazu Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Mange nydelige biler der ja. Har alltid hatt lyst på en slik, er vel bare å begynne å spare.
Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 dere får dra innom tvboden på svinesund. står en orang 8er der inne. står alpina merker på den. og de sier det er alpina. men det er ikke lov å røre bilen. og man får ikke se under panseret. har også sett på nett et sted at det ikke er en ekte alpina. men uansett er det en meget fin bil. verdt å se om man liker 8er fant bilde av motor på nett. står ikke alpina på den. trodde det skulle gjøre det. gjør hvertfal det på E38 V12 motoren fra alpina. men skal man likevel til sverige er det kanskje verdt turen innom. men man kan jo være uheldig og komme en dag de har en Z3 der istede da :S
huldra66 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Er nok ingen ekte Alpina dette her. Den har CSI front og bakspolier , Motoren Mangler Alpina Dekselet , Rattet er ikke likt noe jeg har sett før i en 850. Spedometer har heller ikke blå bakgrunn. Tror nok bare den er "badge" tunet til Alpina. Men viss noen lurer seg og kikker på Chassisnummeret rett under viskeren på passasjersiden så skal vi fort finne ut av det Her er bilder motor/interiør av to ekte 850 5,0 Alpina ( begge Norske )
egil s Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Terje. Rattet er nok det samme som i den øverste Alpinaen, men trukket opp på nytt. Dette rattet kunne også leveres på 850 og CSI, så det betyr egentlig ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå