egniii Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 jeg gjorde det på min. fungerer fint som faen det men jeg tok ut tenningslåsen også. så nøkkelen står i tenningslåsen gjemt opp under rattstammen
djon9 Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Hei! Har et spørmål til dere EWS ekspertene Har akkurat fått min S50B32 på pall, og når det gjelder EWS-systemet, så fulgte det med Nøkkel,antenne-ring,den lille svarte under rattstammen, EWS boks med gul plugg som vist på bilde tidligere i tråden, men i tilegg fulgte det med en tilsvarende boks med BLÅ kontakt som sto EWS på, ser den ikke er nevnt her? Noen som vet om denne trengs, og hva den eventuelt styrer? Takker for svar
SSM Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Sjekk om delenummeret er likt... Mener min har blå ende,men vet at noen har svarte også..
djon9 Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Sjekket opp nummeret og det viste seg å være en boks til vinduvisker, som har blitt sendt med ved en feil Men et annet spørmål? Noen som husker hvilken pinne på motorkontakten den grønne fra pinne 4 på main EWS module skal på?
SSM Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Står jo at den skal på sort/lilla, bare å finne den sorte og lilla ledningen da Du vet at EWS virker når du sette på tenninga og det sier klikk klikk i boksene. Når du tar tenninga av så går det kanskje 10-20 sekund før det sier ett klikk fra boksene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå