bassik Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 I dag kuttet cruisekontrollen ut. etter litt prøveing fant jeg ut at ingen av knappene på rattet virket, airbaglampa begynnte også å lyse. Tenker det kan være jording til rattstamme e.l. Men det er en rar ting til. hvis noen bruker sminkespeilet blir radioen borte. kommer igjen hvis solskyggen lukkes. Noen som har vært borti noe slikt før? Evt noen som har link til ett sted sem jeg kan finne koblingsskjemaer?
hillmar Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Det er veldig sannsynlig at det er dårlig kontakt i det elektriske bakstykket på tenningslåsen din. Hvis du søker litt på nettet finner du flere som har hatt de samme symptomene. Og er er en diy for hvordan du bytter delen: www.bimmerboard.com/forums/posts/244045
bassik Posted April 15, 2010 Author Posted April 15, 2010 Takker, det hørtes fornuftig ut. kostet jo nesten ingenting heller
Alpejohn Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Det tror jeg og det er Gamlingen hadde samme greia, bare at der funka radioen når den selv ville, og alt ble rarere når sminkespeilet ble opnet.. Tror det var slik at han måtte opne sminkespeilet og stenge igjen for at radioen skulle funke Bytta bakstykket og alle merkelige problem ble borte
Recommended Posts