Salih Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 jeg har fortsatt ikke funnet feilen! men jeg skal prøve å koble på speedometer signal og få tatt diagnose etterpå. Ingen nye forslag folkens?
Salih Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Idag har jeg fått tatt diagnose på bilen, og den fant ingen feil! speed sensor er også koblet til. sjekka pluggene og dem er ganske så lyse i fargen, ser liksom ut som at den ikke får nok bensin, men det syns jeg er litt rart når det smeller noen ganger osv når den fusker.. Prøvd med en walbro bensinpumpe siden vs motor sa at org e30 pumpe ikke holder til den motoren! Virker som at det er noe elektrisk, ingen som har noen flere forslag?
Gjest Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 rart at du ikke fant noe på diagnose. men kan bekrefte at dme skal ha hastighetssignal, hvis ikke oppfører den seg om trent som du beskriver med at den går i et nødprog.
tom arne Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hei. Jeg har også m5 s38b36 motor i min e30 (rallycrossnasjonal). Har ikke koblet hastighetsignal enda pga at jeg ikke vet hvor den skal kobles, Men den har aldri fusket.motoren går helt rent, Men får bare ca 5000rpm. Jeg har nå fåt beskjed at jeg kan koble meg inn på kontakten som står på e30 diffen, Det kommer 2 ledninger ut av den. den ene skal være brun med rød stipe å den skal det vist være. Hvor har du koblet hastighetsignalet.?
Salih Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 før når jeg ikke hadde kobla hastighets signal så fungerte den akkurat likt etter at jeg kobla hastighets signal (Har kobla den inn på pin nr 29 på ecu en)(målte meg frem fra kabelen i diffen og frem til hoved stikka i motor rommet og kobla den inn på ledningen som går til pin 29 på ecu en som heter vehicle speed signal. Skal trippelsjekke dette igjenn i morgen, at det er signal helt fra føleren på diffen til ecu en.. men som sagt så fikk jeg dratt den til 6200 ca uten den signal greia kobla til, og da hørtes det ut som en orntlig turtalsperre, nå høres det ut som en myyye vassere sperre, den blokkerer bare rett å slett, så smeller det innimellom..
tom arne Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 hei. hvordan går det med motoren din , funnet ut noe.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå