sladjan Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Trenger noen 15-16" felger som er et40 i innpress! Er de 6,5x15" eller 16" kan det hende det går med et45-47. Er de 7x15" eller 16" må det være et40-42. Er snakk om å låne felger 1dag bare for å få godkjent coilovers i vognkortet! Står felgene på bilen deres, demonterer jeg de helt selv og monterer mine på deres bil, 16" med hakapeliita R piggfrie dekk. Er snakk om en dag som sagt. Håper det er noen der ute som er villig til å gjøre dette for meg. I kompensasjon for dette kan jeg betale 300kr eller dreie/frese noe for dere, evt sveise noe(ikke karosseri). Send gjerne en pm. Må inn på etterkontroll i løpet av månen. MVH Sladjan
-Roger- Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Jeg har kanskje felger du kan få av meg. Kan sjekke ET i morgen. Men jeg bor i lindås kommune og ikke akkurat i bergen.
Joher Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Har dønn orginale alufelger 15" felger til min E36 med piggfrie vinterdekk. Bare gi meg en lyd, bor på Landås
sladjan Posted April 21, 2010 Author Posted April 21, 2010 Joher sine passet ikke da de også var et47. Er det noen som kansje har noen flelger som beskrevet over ?
Recommended Posts