Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke noen som har et bilde av en blå e60 med mtech frontfanger, som kan photoshoppe på haman-style leppa i svart, og legge til sort grill? :shock::applause:

...trenger hjeeeelp til å bestemme meg!!

Edit:

Det er ikke noen med photoshop skills som klarer å få denne e60'n blå? Og beholde grillen og leppa nederst i svart..? da ser eg iallefall sånn CA korleis det blir..

9zml4128n3w9ehtmesjg.jpg

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja - men spørsmålet er om det blir finere å lakke både fangeren og leppa i samme farge som bilen, og beholde chrome grillen ... :)

Brukeren e46 320Ci på bimmer photoshoppa et bilde for meg, får se korleis sånn CA det blir :) Takk for hjelpa!

k5cen1gh0rn2aqjs46ap.jpg

Ser jo unektelig tøft ut ... Meeeen eg lurer på om det blir enda finere om eg lakkerer begge i blå eg, og beholder chome grillen ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33nkk5l.jpg

Første gang jeg prøver og lage chrome så ikke heng meg ut for det.. :P

Men ble nå helt greit :D

Tusen hjertelig takk! Du er god i photoshop :) (jobber mye i photoshop selv i jobben som fotojournalist, men der er 'reglene' slik at man ikkje skal forandre på farger - kun korrigere - så akkurat det har eg null peiling på :roll: )

Har nå etter å sett bildene med svart leppe og grill - og blå og chrome, bestemt meg - det blir blå leppe og chrome grill. Selv om dei fleste meinte det omvendte over :|

...liker å holde bilene mine "clean" og stilren. Og mest mulig original i utseende. Har også chrome lister rundt vinduene.

Tusen takk for hjelpa folkens! :)

(og spesiell takk til e46 320ci :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[]http://i51.tinypic.com/33nkk5l.jpg[/]

Første gang jeg prøver og lage chrome så ikke heng meg ut for det.. :P

Men ble nå helt greit :D

Tusen hjertelig takk! Du er god i photoshop :) (jobber mye i photoshop selv i jobben som fotojournalist, men der er 'reglene' slik at man ikkje skal forandre på farger - kun korrigere - så akkurat det har eg null peiling på :roll: )

Har nå etter å sett bildene med svart leppe og grill - og blå og chrome, bestemt meg - det blir blå leppe og chrome grill. Selv om dei fleste meinte det omvendte over :|

...liker å holde bilene mine "clean" og stilren. Og mest mulig original i utseende. Har også chrome lister rundt vinduene.

Tusen takk for hjelpa folkens! :)

(og spesiell takk til e46 320ci :) )

Njo, takker :D

Er jo amatør jeg da :P Brukte bare ''Variations'' med en liten vri på :)

Men jo null problem :D

Edit:

Kansje du kan lære meg litt hvordan jeg kan få ''dybde'' i bildene mine du da? :) slikt kan jeg ikke :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...