Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjipe greier. Er vel ikke akkurat billige disse frontfangerene til E60?

Ting som dette er ene og alene årsaken til at bmw'en står i garasje om vinteren. ;)

Nja, fikk eit greit pakke tilbud fra gsbildeler. Men ja, det er jo penger. Ca 7-8 tusen bei det for fangeren, leppa og lakk på lakkerings verksted. :?

Men men.. Om det er noe som blir ødlagt på bilene eg har i mitt eie, så blir det fikset 100% med ein gang. Hater når ting ikkje virker / ser stygt ut. Så er flink til å bruke penger på bilen, hehe.. :mrgreen:

Enig .. bilen skulle gjerne hatt ein varm garasje om vinteren, og skulle hatt ein billig nr 2 vinterbil.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, meget synd det der. Hater landet vi bor i med tanke på bil. Er litt redd for hvordan det går med splitterne mine gjennom vinteren også, heldigvis er ikke de på midten av bilen, så kan få ting under frontfangeren istedenfor. Men tror ikke jeg kan senke den noe, sett noen ganger hittil i vinter at det har vært veldig på kanten.

Ja, Norge er eit dritt land når det gjelder å ødlegge biler! Alt er imot bilene, på ein måte.. :lol:

Ta det med ro med bilen din. Er ikkje lett å se og unngå isklumper på vegen når du køyrer i 80-90 km/t og det er glatt (og mørkt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjipt. Sliter selv med lav front i disse tider, henta akkurat bilen fra lakk med nylakkert frontfanger med splittere i tillegg så jeg holder øyna mine planta langt fram for å se etter objekter i veibanen :P

Ja, er berre å ta det med ro :) Iallefall når du har litt fart på hovudvegen. Man tenker ikkje at det skal ligge isklumper midt i vegen der, men det kan altså skje! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ser du har skreve at du monterte m fangaren sjølv. Den var original sant?

Mykje stress å montere noko sånt? Er ikkje super handy av meg for å sei da sånn, og skal handle front og bakfangar i morgon mest sannsynlig:)

M-frontfangeren eg kjøpte er ikkje original nei, kjøpt hos Gs-bildeler. Men er helt lik den originale.

Det var igrunn ganske OK å montere den :) Tar noen timer første gangen, men lett og morro arbeid.

Bakfangeren derimot har eg ingen erfaring med, da eg har den originale enda. Men har hørt det skal vere ganske mye jobb å tilpasse den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med den skaden da :( Men den sprekken i støtfangeren, er den godt synlig eller? Fangeren er av plast? Mangler det biter av den? Hvis den er av plast og ikke mangler biter, så hadde jeg ville vurdert å plastsveise, fremfor å kjøpe ny fanger. Plastsveising av sprekker er latterlig enkelt har jeg funnet ut. Gjøres lett ved hjelp av bare en loddebolt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med den skaden da :( Men den sprekken i støtfangeren, er den godt synlig eller? Fangeren er av plast? Mangler det biter av den? Hvis den er av plast og ikke mangler biter, så hadde jeg ville vurdert å plastsveise, fremfor å kjøpe ny fanger. Plastsveising av sprekker er latterlig enkelt har jeg funnet ut. Gjøres lett ved hjelp av bare en loddebolt :D

Sprekken er ca 30cm lang ... 8) og er sprekker og hull over alt, på sidene og under (dog ikkje så veldig synlig, men eg er perfeksjonist når det gjelder biler.. )

...ligger forøvrig ny frontfanger og nye sideskjørt på soverommet mitt nå :) Men skal vente til våren før eg lakkerer og monterer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med den skaden da :( Men den sprekken i støtfangeren, er den godt synlig eller? Fangeren er av plast? Mangler det biter av den? Hvis den er av plast og ikke mangler biter, så hadde jeg ville vurdert å plastsveise, fremfor å kjøpe ny fanger. Plastsveising av sprekker er latterlig enkelt har jeg funnet ut. Gjøres lett ved hjelp av bare en loddebolt :D

Loddebolt kan vel funke til en viss grad, men hadde heller brukt varmluftpistol med dyse og plasttråd jeg da :)

er sprekken 30 CM ? Eller kanskje mm ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...