Dirty Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Hei lurer på hva interessen er for noen orginale BBS RC med nye dekk ? har flasset i klarlakken og strøkne, kun den ene felgen som har litt skrap. skjeldne felger som tar seg godt ut på E36 er vel 8.5 bak og 7.5 framme vis jeg ikke husker feil. Selger de ikke til gibort pris. disse er hva jeg har skjønt verd endel. så kom med et bud så ser vi om vi blir enige. mvh kim andre bilder kommer.
Guest atlis Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Hallo Er du interessert i og bytte ? jevnt.. Så kan jeg ta turen til Mandal uten problemer til helga. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=21845036 Her er dem. Hilsen Atle
Dirty Posted April 19, 2010 Author Posted April 19, 2010 har sommerfelger liggende så trenger ikke flere felger desverre. er vel samme kant framme og bak vis jeg ikke tar helt feil
Dirty Posted April 22, 2010 Author Posted April 22, 2010 vil ikke bytte nei hehe tja mener nå de er værd mer en 5000 men er en start i alle fall
Recommended Posts