Reintz Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Lekker bil du har Christian;) vi får møtes og inspisere hverandres biler når du får ut din fra vinterlagring! Er det GS sine csl replika du har bestilt? Takk for det Titta på bilen din også, fælt så uheldig du skulle være Gleder meg som en unge til snøen er borte! Er ikke ifra GS nei. Bestilt fra et firma som het Beckmeister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 kommer til å bli fornøyd med de felgene:) fikk de samme men bestilte 2x8 og 2x8,5. skal ha 205/35 på 8 og 215/35 på 8,5.. men skal bli litt strekk da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Uheldig ja, det kan man si det:p men nå er den istand, og sånn skal den være, skal bruke den mye og godt, men også ta godt vare på den så det ikke skjer noe mer;) Så da er det enda nærmere org. Csl-felger? Isåfall bra, liker ikke GS sin versjon av Csl, minner meg om Audi rs4-2 feltene, og de hører hjemme på Audi, ikke BMW:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Idag har jeg hentet et par fine pakker på posten Så nå kan våren bare komme! Er dritt lei av snø og kulde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Deilig å se flere E36 cab som blir tatt våre på Pen denne her! tipper du ser frem til sommeren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Deilig å se flere E36 cab som blir tatt våre på Pen denne her! tipper du ser frem til sommeren nå Takk for det Gleder meg som en liten unge til sommeren nå ja! Begynte nesten å gråte da jeg våknet opp til snøvær igår Men går forhåpentligvis fort til våren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Deilig å se flere E36 cab som blir tatt våre på Pen denne her! tipper du ser frem til sommeren nå Takk for det Gleder meg som en liten unge til sommeren nå ja! Begynte nesten å gråte da jeg våknet opp til snøvær igår Men går forhåpentligvis fort til våren nå Er i samme situasjon selv, sykt deprimerende å se snøfall Men det er heldigvis ikke lenge igjen nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Grattis med nye felger, blir nok bra det Blir bra med vår og varme ja, få brukt bilene våres ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 begynner å nærme seg sommeren nå. tror du kan ta ut bilen om bare noen dager gleder meg til å se felgene montert. de så ihvertfall sykt fete ut på den e46'en. skal du på noen treff eller lignende fremover eller? hadde hvert gøy å se felga live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Jeg satser på å få tatt ut bilen nå til helgen! Så kommer nok noen bilder av nye felger da. Jeg kommer på vårmønstringa på valle hovin ihvertfall, hvis det blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 see u there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 fått ut cab'en enda eller fått på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Bilen ble ikke tatt ut nå i helgen, for jeg var opptatt med å hjelpe en kamerat. Men skal prøve å få tatt den ut i morgen eller på onsdag Så da blir det felgbytte med bilder så fort bilen står på gårdsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå