Gå til innhold

Min 320i E36 cab! Selges til våren!

Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

Lekker bil du har Christian;) vi får møtes og inspisere hverandres biler når du får ut din fra vinterlagring! Er det GS sine csl replika du har bestilt?

Takk for det :) Titta på bilen din også, fælt så uheldig du skulle være :P Gleder meg som en unge til snøen er borte! :D Er ikke ifra GS nei. Bestilt fra et firma som het Beckmeister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uheldig ja, det kan man si det:p men nå er den istand, og sånn skal den være, skal bruke den mye og godt, men også ta godt vare på den så det ikke skjer noe mer;)

Så da er det enda nærmere org. Csl-felger? Isåfall bra, liker ikke GS sin versjon av Csl, minner meg om Audi rs4-2 feltene, og de hører hjemme på Audi, ikke BMW:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Deilig å se flere E36 cab som blir tatt våre på :) Pen denne her! tipper du ser frem til sommeren nå :wink:

Takk for det :) Gleder meg som en liten unge til sommeren nå ja! :D Begynte nesten å gråte da jeg våknet opp til snøvær igår :P Men går forhåpentligvis fort til våren nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se flere E36 cab som blir tatt våre på :) Pen denne her! tipper du ser frem til sommeren nå :wink:

Takk for det :) Gleder meg som en liten unge til sommeren nå ja! :D Begynte nesten å gråte da jeg våknet opp til snøvær igår :P Men går forhåpentligvis fort til våren nå :wink:

Er i samme situasjon selv, sykt deprimerende å se snøfall :x Men det er heldigvis ikke lenge igjen nå nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

begynner å nærme seg sommeren nå. tror du kan ta ut bilen om bare noen dager :)

gleder meg til å se felgene montert. de så ihvertfall sykt fete ut på den e46'en. skal du på noen treff eller lignende fremover eller? hadde hvert gøy å se felga live :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble ikke tatt ut nå i helgen, for jeg var opptatt med å hjelpe en kamerat. Men skal prøve å få tatt den ut i morgen eller på onsdag :D Så da blir det felgbytte med bilder så fort bilen står på gårdsplassen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...