Rally Kalle Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Flott bil Fete felger, tenke på samme selv, men hvliken dim er anbefalt på 18 ?
Reintz Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Fin lyd! Hvor mange mm er utblåsene? Sorry for litt sent svar, men utblåsene er på 2x76 Perfekt størrelse spør du meg, og er veldig fornøyd med lyden! Ikke for bråkete, men fremhever rekkesekseren veldig bra!
Haug Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Kunne du tatt et bilde litt nærmere eksosen? Syns det så litt stort ut, men mulig det bare er på bildet
Reintz Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Kunne du tatt et bilde litt nærmere eksosen? Syns det så litt stort ut, men mulig det bare er på bildet Synes det er akkuratt passe stort nok Eneste er at det kunne hengt litt høyere, så får se om jeg fikser på det etterhvert.
Tzunami Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Var jo fin lyd i det der reintz! bra størrelse også så litt spørsmål, hvor kjøpte du det fra? pris? og er det bare bakpotte?
Glenglen Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Aah deilig lyd jeg som nesten bare har rutta rundt i 4'r bmw'r får lett gåsehud av detta
Reintz Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Takk for det Lyden er mye bedre i real life Den er kjøpt på Koed, og kosta vel i underkant av 4000. Sånn ser eksosen ut: Har desverre ikke fått på felgene enda De j***a låseboltene har blitt runde i hodet, så jeg må finne på en lur måte å få de av på!? Reiser opp på fjellet i morgen, så blir nok ikke gjort før etter påske. Men skal få de på til vårmønstringa
benger Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Grattis med ny eksos! Scorpion er perfekt på E36. Er så cleant over det med tynne rette rør. Veldig riktig lyd og
Reintz Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 Et lite bilde fra dagens jobb Klar for vårmøsntringa!
Erik89 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Kommet deg langt på vei nå Blitt bra dette, skal du på bmwccn på rudskogen neste måned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå