Mr.Silver Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Tre sett hvite LED pære sett til angel eyes til E90/E91 selges. Selges kr. 500 + frakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjerkis Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 hey samme som jeg har dette. utrolig fint lys i de og bra holdbarhet, motsetning til mye andre på markedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
j_b Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 passer de e60? pris og frakt til oslo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 passer de e60?pris og frakt til oslo? Nei, disse passer kun e90 og e91 pre-facelift. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 Takk E.H.D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted April 24, 2010 Author Share Posted April 24, 2010 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 Ingen som skal ha nye skikkelige pærer til E90/E91`n sin ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommenke Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Styrke er desse i? Har led i min, men har sett der er ein modell med extra kraftig lys?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 Styrke er desse i? Har led i min, men har sett der er ein modell med extra kraftig lys?.. Står ingenting på de om styrke, men skjønner hva du er ute etter. Jeg hadde en type tidligere, men den stakk ikke så langt inn mot ringene så den vistes nesten ikke på dagtid, men disse stikker lengre inn, man må ta bort den metallplaten med glasset i for at disse skal passe, men blir veldig stor forskjell. Dette er akkurat samme type som gs har til denne bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar-CSi Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Har du fortsatt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 Har du fortsatt?? Tror faktisk jeg har ett sett igjen. Men jeg har ikke mulighet for å sende de før om drøye to uker om det går greit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar-CSi Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Null problem! Bor jo ikke lange biten unna heller men posten er en fin ting.. Jeg tar de iallefall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 har enda ett sett igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts