noia87 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 ja grattis med bil. den er sweet. sjekk opp xxr wheels de har mye fett. mye kant felger og sånn. eller så er det som winchester sier oz og bbs men orginalt så koster jo de endel igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 jeg føler det er litt vanskelig å handle felger til rød bil... men det er ingen tvil om at det er kanfelger som gjelder... og gjerne litt strekk på dekkene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 ja det blir kult det. google xxr wheels så ser du på de som er svarte med rød lining ytterst på felgen. er vel fler av de men det er noen av de som har bra kant. hvis du syns det er kult med helsvarte felger da. men passer sikkert greit med at du har rød bil tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 jeg føler det er litt vanskelig å handle felger til rød bil...men det er ingen tvil om at det er kanfelger som gjelder... og gjerne litt strekk på dekkene;) Er ikke vanskelig i det hele tatt Ta en tur på www.felgen-man.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hvite felger er rått på røde biler forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 hm faen nå ble jeg usikker her:P faen jonas måtte du legge ut den linken:P ble så sugen på BBS RS felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 jaja da blir det motorvask og vask utvendig på bilen imorgen... sånn at den er klar til treffet kl 15 kjipt at jeg ikke fikk stilt ventilene så det tikker litt pluss at det er en halv cm stort hull på eksosen det er veldig lite men stort nok til at det fiser ut litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 ja det ble det kjøpt inn litt anlegg... har fått SS komp sett fra kicker... skal se om jeg får lagt ut noen bilder av kompsettene ferdig montert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeot Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hvite felger er et "must" her!--- Gs har tilbud på mye fete felger;) kansje de skaffer noen greie hvite, eller så kan man jo lakke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 jeg er mer en kant fyr... skal være en heftig kant på felgene... men hvor i krsand kommer du ifra? alltid morro å møte andre folk med e30 for å utveksle ideer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 er ikke en 323 med 325 maskin vel?? tror kansje at jeg har eid den isåfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 er ikke en 323 med 325 maskin vel?? tror kansje at jeg har eid den isåfall!! Dette er nok en M20B25 stroket opp til B27. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 dette er en harte blokk med 325 topp med kvasskam dieselveiv og andre ventiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Såpass, visste ikke at det var orginal Hartge-blokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 oh yes.. hartge understell også... har stilt ventilene idag... eller jeg har en kompis som gjorde det for meg... har ikke gjort det før så ville se hvordan det gjøres... klaringen min er nå på 0,25 men føler dette er litt mye noen som har andre mål å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå