winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Om du justerte den kald ville jeg stilt den på 0,20, så utvider den seg ganske raskt ut til ønsket 0,25 har jeg erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 ah kanskje der problemet ligger... jeg stilte den på 0,25 på kald motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Er jo godt mulig den bare er utslitt og trenger et lite slitasjebytte, it happens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Her er noen bilder av anlegget som jeg la inn... hattehylla Diskant som ligger skjult i luftkanalen:P CD spilleren... Kun midlertidig montert pga jeg skal ha en liten basskasse baki som må spesialbygges:P Hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 stilling av ventiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 diverse andre bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Fin e30 du har fått deg Daniel! Du har ikke solgt e46'n? - Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 den ble stjelt i januar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Gjorde den det? Trodde du alltid parkerte den i garasjen? Regner med du fikk igjen endel på forsikringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Tror nesten jeg må selge faceliften min og kjøpe Preface jeg! Detta var virkelig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 hehe takk er veldig fornøyd med den selv.... vurdere sterkt å lage monovisker på den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 hehe takk er veldig fornøyd med den selv.... vurdere sterkt å lage monovisker på den da... Thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Vasket bilen litt idag... fant litt rust... det skal vekk fort som fy... har også ett lite elektrisk problem som har ført til at vindusviskerne visker hele tiden hvis man setter de på man må enten ta ut sikringen eller slå av og på tenningen for å få de til å slutte å gå... og blinklysene mine har sluttet å virke:S har stor tro på at dette skyldes dårlig jording... pga når jeg bremser så lyser det veldig svakt i pæra til blinklyset og checkpanelet har sluttet å funke... og ja jeg har sjekket sikringene:P Nyvasket:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 da blir det ut i garasjen for å stille ventilene riktig:P hehe med nye mål fra haynes boka:P 0,20mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 da har jeg fått noen nye problemer... har en gåen hardyplate men det er jo forbruksvare da:P men fikk også en rar lyd i girkassa.. det er akkurat som om at selve girspaken har løsnet og "faller" tilbake på tannhjulene og skraper hvis jeg ikke holder den sentrert... noen som har en ide hva dette kan skyldes? tror selv dette er girkasse festene som har røket... har ikke sett under den men skal ta en titt imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå