m-alpin Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Tror jeg møtte deg på kjevik i dag,eller i går nå da! kjørte en rød e36 med prøveskilt.. Må alltid snu meg et par ganger når jeg møter fine e30 langs veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 hehe stemmer det:P så bilen din også veldig clean e36 du har... iallefall det jeg fikk sett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 skal vi bytte??hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 hehe skjer nok ikke det:P liker min e30:D er så vanskelig å finne fine e30 nå for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Har du fått på noen felger på denne enda? Eller ikke bestemt deg? Jeg syns BBS CH med brei kant bak kler E30 veldig bra Det at de ikke er hvite får bare væra, de er grisedeilig på både E30 og 46 (sette på handle lista) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 hehe nei har ikke bestemt meg enda... liker på en måte de jeg har på men det er så små... ville hatt de i 16 og i 10" bak og 9,5 foran..... har akkurat bestilt en pakke til bilen på over 7000kr fra koed... så det blir tatt bilder av det når det kommer noen som har forslag til Coilover? vil helst ha justering foran og bak med tuv papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Tja, Parts and Retards har jo FK Highsport til din da til ca 7 laken... det er tuv fra 15-45 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 hm... kanskje det:P da må vel det til etter at eksosen er montert:P men ejg har faktisk sett mye på Felgene til Leif harald de er utrolig fine men det er en utrolig pris på de også da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 ja men det koster å væra kar!! det burde være en klausul i kontrakta når man kjøper BMW under uforutsette utgifter og hektelser.. "Ved å signere denne kjøpskontrakten godtar du at eventuelle avhengigheter av delebestillinger må godtas, og at du kommer til å bli ekstremt fanatisk, og derav fattig." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 hehe ja:P men merker det er kun når man kjøper bmw dette skjer... har ikke merket det på min andre bilkjøp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Nei ikke jeg heller... da blei det bare sånn.. "tja.. gidder jeg? neeeeeh..." Men må si E30en din var rå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 jo takk men har ikke akkurat så lyst til å kjøre den med eksos lekkasje og tikke lyd.... men nå blir alt byttet sånn at ma får frem den fine 6er lyden:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 var det du som var i parken på lørdag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Denne bilen har gidd meg veldig mye inspirasjon. Har en rød coupe selv som jeg har kjøpt startec lykter, sikler etter m-tech I og Oz Racing 10x17'' felger Så dette er min drømme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå