///ben Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Slenger ut noen bilder av bilen min Planene er ikke så store, litt småtteri her og der bare. PS: Monovikeren er vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Så ut som en pen bil Perfekt bil for norske kjøreforhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Takk for det. Litt små plukk må til før den er strøken, men godt utganspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Ser kjempefin ut! Håper du bruker den på vinteren? Heilt sinnsyke vinterbiler det her! Ville fått på ei (is)leppe under fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Takker! Jeg har ikke brukt den på vinteren enda, da jeg kjøpte den for noen måntder siden. Is leppe og nye spredere står på "Ønskeligsta". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Er det noen som har spredere liggans er det bare å skrike ut, køpe nye er jo ran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Her har det skjedd endel i det siste.. Først og flemst har jeg bytta ut dette.. og et ratt som så ut som om kom rett fra nasa. Med dette.. Ratt, gir og håndbrekk mansjett i semska skinn Også kom det er fin liten pakke ifra Koed for litt siden. I den var det nytt interiør, nye baklykter, nye tåkelys og en is leppe. Sånn så det gamle interiøret ut: Gud vet hva han tenkte på han som jalla til de høytaler kassene på siden av dørene:) Nytt: Vet det ser rosa ut på bildene, men det er lilla Jeg syntes dette passa veldig bra i bilen, kombinasjonen svar/lilla syntes jeg er fin, pluss at det er noe ikke alle har De nye lyktene er montert, noe jeg syntes gjorde susen i ræva på bilen:) Gamle/nye: Begge montert: Tåkelykter montert: Også har jeg fått men noen nye felger sånn midlertidig, til jeg får handla meg noe bedre Beklager dårlige mobil bilder:) IS leppa ligger i garasjen og venter på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Som gammel ix eier, må jeg si at du har fått tak i en sjefolainen bil! Det er egentlig bare å glede seg til vinteren kommer slik at den får vise hva den duger til. Ellers må jeg jo si at det nye interiøret var lekkert. Kjempeforbedring fra det gamle, det er det ingen tvil om. Touchen med semsket skinn løftet det enda flere hakk oppover. Hvis jeg skal komme med et forslag til felger, må det være noe BBS. Jeg tror BBS RX hadde sett veldig bra ut på denne bilen. Det er ikke den dyreste felgen til BBS, men den er mye brukt på Golf. Og da passer innpresset bra til ix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Flott bil! Ble nok mye bedre med det nye interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Takker for det! Ja, ble mye bedre med det interiøret! Jeg ble i alle fall veldig fornøyd. Så ikke dumme ut de felgene, jeg skal være på utkikk, kanskje jeg finnet et sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Blei utrolig bra med interiøret! Løfta bilen mange hakk! Felger og lykter passa overraskende bra, men blir litt for "nye" for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Takk for det! Felgene eller lyktene du mener blir litt for "nye"? eller tenker du på begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Kjempeflott IX, det må jeg si. Denne er nære perfekt, må bare skaffe deg andre baklykter og felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Takk for det! Nye felger skal jeg ha uansett, men litt usikker på baklykter, syntes de ser bra ut Noen lykter å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Jeg er litt usikker på lykter til touring, de er vel spesielle? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå