Thomaz Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Har planer om å få senka 320d`en våres, å lurte da på om noen har erfaring med coilovers fra Supersport på koed? Veldg god pris.. Men er det no tess??
Thomaz Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Evt andre forslag til senk Den må ihvertfall nærmere jorden snart !
Morgan GS Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 husk å kjøp det som er justerbart bak også og ikke kun framme som de selger mye av
S.Arnesen Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Har kjørt supersport justerbart på min e46ci. Fungerte helt greit, men jeg syns det ble for stivt etterhvert så jeg byttet til koni dempere og eibach fjører. Settet mitt var ifra Gs, men tror nok neppe det spiller noen rolle...
Thomaz Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Hvo mye ligger det på for koni dempere og Eibach fjører ca ? Har ikke lyst til å senke nø særlig mer enn 20mm bak og ca 45-50 foran for å få hjulbuene like.. For man sånn senk utenom justerbart? Ja vet dem har to typer Supersport Så blir evt det med justering bak
S.Arnesen Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Hvo mye ligger det på for koni dempere og Eibach fjører ca ?Har ikke lyst til å senke nø særlig mer enn 20mm bak og ca 45-50 foran for å få hjulbuene like.. For man sånn senk utenom justerbart? Ja, den vanligste måten å senke på er med korte dempere og senkefjører. Koni dempere og eibavh fjører er dyrt. Ca 1000kr pr demper og 2500-2700kr for ett sett med fjører sist jeg sjekket...
Lars89 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Noen flere erfaringer med disse? Vurderer å handle. Komfort osv er ikke viktig, men hva med holdbarheten? Holder det et par års helårskjøring?
Thomaz Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Partsandretards.com har billig senkesett Kompis har det å er kjempe fornøyd.. Skal handle dette selv og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå