elling Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Fine bilder. Hjulløft på Integra'n også Rått leketøy du har fått deg Elling! Takk takk Nå gjenstår bare å lære seg å bruke den skikkelig..
hagenisse Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 hahaha, en gammel volvo epa slår alt av små "sportslige" mx-5/miatar jo, så skryter dere at de er så sportslige, lol Hva har sportslighet med rundetider å gjøre? Hadde jeg visst at du var der og knipset skulle jeg sladdet mer. Jeg tror ikke det var noen som følte det var mangel på det fra din side.
R Andersen Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 hahaha, en gammel volvo epa slår alt av små "sportslige" mx-5/miatar jo, så skryter dere at de er så sportslige, lol Nå var det 11 av 20 startende som var raskere enn Volvoen da.. Og Volvo 240 kan fungere godt med riktig oppsett. Det viste de i DTM på 80-tallet.
Gunnar Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 La ikke merke til at du var der gitt. Fine bilder, til og med tre bilder av den røde Miataen min også Hadde jeg visst at du var der og knipset skulle jeg sladdet mer. Prøvde å kjøre seriøst på tidtakingen, uten at det ga nevneverdige resultater. Var det du som var han der gale-Mathiasen som drifta med en 1.6-liter? Og ja, jeg var innom en tur med svart 118d. Stor parkert nesten lengst borte. Så ut som en monstertruck ved siden av en haug med MX5er, Elise, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå