cheron Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Det kommer inn en 318i, 4 dørs med soltak til hugging neste uke. Noen som trenger deler? Fargekode: Sterlingsilber-metallic - 244/7 En liten teaser; Litt info; Kommer mandag 26 april. Blir selvsagt momset inn.
janerik171187 Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 fargeekoden\navn på den? hvis det er samme som min så er jeg int i framskjeermer med panser og frontplate etc og evnt om du vil kappe i karroseriet så er jeg int i hjørnet på passasjersiden framme da min har vært bulket der.
cheron Posted April 19, 2010 Author Posted April 19, 2010 Skal få tak i fargekoden i morgen. Kapper hele bilen i biter om du vil Edit: Om jeg skal gjette så ligner den veldig på fargen til 540'n jeg slakter nå. Silber metalic eller noe i den duren..
janerik171187 Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Skal få tak i fargekoden i morgen. Kapper hele bilen i biter om du vil Edit: Om jeg skal gjette så ligner den veldig på fargen til 540'n jeg slakter nå. Silber metalic eller noe i den duren.. oki, send meg en pm når du finner det ut da, må finne ut fargekoden på min egen og
cheron Posted April 20, 2010 Author Posted April 20, 2010 fargeekoden\navn på den?hvis det er samme som min så er jeg int i framskjeermer med panser og frontplate etc og evnt om du vil kappe i karroseriet så er jeg int i hjørnet på passasjersiden framme da min har vært bulket der. Fargekode: Sterlingsilber-metallic - 244/7 Velkommen til å handle om du har rett farge på din bil
motocross4 Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Hei er skilt lyse i bra stand di bak på bilen under bagasje brette liksom:P og hva skal du ha for motoren?
cheron Posted April 20, 2010 Author Posted April 20, 2010 Til alle som spør om deler og pris; Jeg vil helst ikke gi pris på noe deler før bilen står parkert å verksted tirsdag formiddag. Grunnen er at jeg ikke vil gi priser som ikke kan forsvares når varene står foran meg. Var ment som en teaser på hva som kommer. Artig med respons! Skal gi priser til alle som spør i løpet av tirsdag 26 april.
xxxredlinexxx Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 pris på komplett ledningsnett utenom det til motoren? helst svar på pm:)
Brekke Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Trenger: 2 Svarte SolSkjermer(solbremmer) eller hva det heter. Grøftelys Leppa nederst på front plata. Noen kabler til cd spillern. Pm meg gjerne en pris på det å evt hvor i vestfold du holder til!
tenac Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 hva skal du ha for komplett motor og gir og ledningsnett?
Haakjin Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Jeg trenger en takluke om den er hel med fin pakning og orginalt ratt
cheron Posted April 26, 2010 Author Posted April 26, 2010 Bilen kommer til Norge i natt... Så fra i morgen av skal jeg spre ut priser til dere som har spurt om diverse deler. Evt selge hele bilen hel da jeg har fått spørsmål om det også. Edit: Da står vogna på tunet med masse deler i tillegg Info om bilen kommer i løpet av dagen.
Recommended Posts