Bmw320Im3 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hei. Nå tenkte jeg skulle vise fram min Bmw 320i:) Gi meg tips om eventuelle ting jeg kan gjøre med den:) Bilen er stylet så langt med: M3 frontfanger, M3 lister, M3 speil, M3 17 toms felger, sideskjørter, baklykter, og sånn små detaljer er og litt tatt som for eksempel M3 girkule. Tips videre om interiøret? Info: BMW 320I Sedan Km:190 000 Modell.1992 2x El vindu El soltak El speil Klimaanlegg Tøy sportsseter Servicecomputerinspection ABS brake system Sentrallås Alarm Startsperre Ble penere med xenon look lyspærer en vanlig:p Blitt råere med M3 bakfanger? ? Nylakkert hele sia, pga skade av forrige eier! Nå er det mye som er gjort med bilen! Det ser dere på nye bildene og de gamle at det er forskjell! Nye felger,baklykter, kopi M-tech spoiler Fått frontlakkert fanger og grill Ny polert hele bmw`n med wurth polerings utstyr! Ble sykt blank! Fått xenon lys både i nærlys, fjernlys og tåkelys! Kjempe fornøyd! Hehe, jeg skal få fjernet "3 merket" har det der pga lakkmangel der etter jeg tok av 320i merket. Blir fjernet når bakluka blir lakkert! Bestillt meg skinnseter som jeg fikk for en billig pris! Alt dette har jeg gjort selv, så jeg fordeler nå når det gjelder lakkering! Ja, hva syns dere? Noe mer? Skal få senket den 40-40 til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Mer senk, og for eksempel GT splittere i front kunne blitt bra Synes også at E36 ser bedre ut merker bakpå, så å fjerne 320i merket hadde ikke vært dumt. Varm opp litt med en hårføner eller lignende (pass på at det ikke blir for varmt), og "sag" vekk med en fiskesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 m3 bakfanger, nye lykter.... (de var ikke så helt værst men) og noen andre felger... veldig skeptisk på e46 kopifelgene på e36. føler de liksom ikke passe helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320Im3 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Bilen er senket 40 framme og 60 tror jeg, det ble gjort av forrige eier. Ja, jeg tenkte skulle heller lime på "M3" merket på bakluka, og fjern "320I" merket, råere med "M3", selv om at det ikke er M3^^ Gt splitter i fronten? Link? Jeg liker felgene godt, passer godt til bilen siden den er rigga med M3 styling:p MEN, vært finer om de hadde vært større tommer:p Tips om hvilken felger du syns ha passet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Ikke lim på M3-merke Folk kommer til å spørre om det faktisk er en M3 og når du svarer at det er en 320i vil de nok få et mye dårligere inntrykk av deg og bilen din enn om du ikke har noe merke eller har 320i-merke. Det er hvertfall ingen her inne som liker når folk har M3/M5-merker på biler som ikke er M3/M5. M3-styling på ikke M3-biler kalles forresten M-tech Så hvis du absolutt må er det akseptabelt å ha en M-badge på bakluken hvis den er komplett stylet (men som sagt, spar deg for M3-merket ) Men pen bil du har da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 M3 bakfanger (evt. M-look diffusor i org. fangeren), litt mer senk forann og bort med 320i merket (ikke lim på M3 emblem. Da do snakke bil er jalla jalla ) Og eventuellt noen andre felger. E46 M3 felgene er ok de, men føler de er litt vanlige og "alle" har dem eller har hatt dem tidligere (deriblandt meg selv, hehe) Du kan forresten føre opp facelift grill på listen over ting som er ettermontert Ellers så det ut som en pen bil med plenty potensiale. Også sekser da (jeg vil også ha ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 pen bil! er det brokatrot metallic? og dropp m3-merket, er ikke bra! men ellers så den flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 m3 bakfanger, nye lykter.... (de var ikke så helt værst men) og noen andre felger... veldig skeptisk på e46 kopifelgene på e36. føler de liksom ikke passe helt... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå