-Roger- Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 5*120 og passer hvertfall e46 touring så da går de vel på e36 og alle andre e46 med ikke for store bremser også regner jeg med. Felgene befinner seg i lindås kommune utenfor bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidigal Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Hei Har du disse enda? Er det kast i dem eller andre ujevnheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 HeiHar du disse enda? Er det kast i dem eller andre ujevnheter? Har de enda Ikke kast i dem eller noe så vidt jeg vet. Tror de er ganske strøkne med tanke på riper også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidigal Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Da eg jeg interessert i dem Når hadde det passet for deg at jeg hentet de evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Da eg jeg interessert i dem Når hadde det passet for deg at jeg hentet de evt? Jeg skal på jobb i morgen kveld i 9 tiden tror jeg. Ellers passer det vel kortid som som helst. Bare ring meg når du har tid å hente så ser vi om det passer Roger 45 47 27 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Da var disse hentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå