-Roger- Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 E30 sportinteriør i stoff selges 2000kr Bor i Lindås kommune litt uttenfor bergen og ser helst interiøret blir hentet pga en del stress å sende så store ting. Frakten blir vel også tilnærmet samme pris som interiøret koster? Førerstolen er noe slitt som det vises på bildet.
e30 tic Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 det er sort skinn på sidene? (leiter meg i hjel etter et som har grått skinn på sidene)
-Roger- Posted May 1, 2010 Author Posted May 1, 2010 det er sort skinn på sidene? (leiter meg i hjel etter et som har grått skinn på sidene) Nei, det er dessverre stoff på sidene også...
e30 tic Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 det er sort skinn på sidene? (leiter meg i hjel etter et som har grått skinn på sidene) Nei, det er dessverre stoff på sidene også... men på ryggen og utsiden av sidestøttene?
-Roger- Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 det er sort skinn på sidene? (leiter meg i hjel etter et som har grått skinn på sidene) Nei, det er dessverre stoff på sidene også... men på ryggen og utsiden av sidestøttene? Åhh. nå er jeg med.. Dessverre sort skinn ja....
Recommended Posts