Andreasnicolai Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Hva heter denne delen, og hva er formålet med den? Jeg trodde det var gaswiren, men når jeg bevegde på den så gikk motoren fremdeles på samme turtall.
Rogern Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Dette er nok tps-enheten. Throttle Position Sensor. Den står på gasspjeldet og gir hjernen(ecu) signal om hvor mye gass du gir. Edit:snodig at det går en vaier dit...
Andreasnicolai Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Ja ikke sant. Og enda mer betenkelig at jeg kan justere hvor stram den vaieren er med den plastikk tjænesten. Noen andre innspill?
Øyvind L. Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 TPSen sitter lenger inne mot innsuget.. Det du ser der er ASC+T systemet.. Sitter et ekstra spjeld der som juster motoreffekten. Kontakten du ser er føleren(TPS) som leser posisjonen på ASC+T spjeldet.. Viren går til en motor som juster motoreffekten hvis du spinner eller sladder..
Kristian H. Foss Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Den hang seg opp på mutterns e39 528ia, wiren la seg utafor sporet. Da lyste ASC lampa konstant
Yttervik Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Gammel tråd, men spør likevel: HVOR på GS finner jeg deler til ACS? Har sett på alle tenkelige plasser, men finner ikke dette. Og hvordan søker jeg på delenr der?
Øyvind L. Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Gammel tråd, men spør likevel: HVOR på GS finner jeg deler til ACS? Har sett på alle tenkelige plasser, men finner ikke dette. Og hvordan søker jeg på delenr der? Du kan ikke søke etter delenr på GS sine sider lenger. Må være bedrifts kunde for og ha den funksjonen.
Yttervik Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Gammel tråd, men spør likevel: HVOR på GS finner jeg deler til ACS? Har sett på alle tenkelige plasser, men finner ikke dette. Og hvordan søker jeg på delenr der? Du kan ikke søke etter delenr på GS sine sider lenger. Må være bedrifts kunde for og ha den funksjonen. Det var jo teit Noen som vet hvor jeg må lete for å finne ACS? De har forandret på ETK'en ja?
Yttervik Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Ligger under innsprøytning. Det 2. bildet Takk så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå