Co|a Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Har da endelig bestemt meg for å selge grombilen min. Den står mer eller mindre i deler på et lokale utenfor stavanger. Kan selges som prosjektbil eller i deler! info om Bilen: Bilen er en 1990 mod 320 shadowline. Det er orginalt 325 understell på denne bilen her. Tror karrosseriet har rulla rundt 270 tusen km. Den er ikke godkjent med 325 motoren som har stått i bilen før. Den er godkjent i vognkort med 8,5x17" ET13 fremme og bak, og er godkjent med et ukjent senkesett som jeg aldri har hatt før. For å få bilen i stand igjen, så må en rustsveise litt på kanaler og et par andre plasser, skifte ut bakplate og kanskje kanten på ene hjulbuen bak, valse hjulbuer og evt en hellakkering. Da har du altså den bilen på bildene, bare med grommere eksos, bakrutesenker, mørke baklykter, grøftelys fremme, 10x17" bak osv Denne har potensiale til å bli en skikkelig vinner blandt e30'ene!! Delene: M20B25 med 180-190 tusen km på telleren i bra stand selges. Motor er nylig tatt ut av bil, men den starta alltid og gikk som ei klokke før jeg tok den ut. Var selv meget imponert over hvor god motoren var når den ble brukt sist. HBO 6000kr (brukt) Sorte MHW Baklykter (har den sorte plata mellom lyktene også) - 3000kr / bud (brukt) Sorte DE Frontlykter - 2000kr / bud -solgt! (ny) infinity leppe, ulakkert - 1000kr Tåkelykter til facelift, 1 brukt og 1 ny - 900kr / bud - solgt! (ny) Forskjermer h/v uorginale uten sideblink hull, ulakkert - 700kr for begge / bud (ny) Bakrutesenker, ulakkert - 400kr (brukt) Vinge med flapp (skjelden, se bilde) - 2000kr / bud (brukt) bakfanger (skjelden, se bilde) - bud - solgt! Facelift front: har ny fanger (blekket nede) og komplett ny sort grill + øyelokk(ulakkert). Selges samlet eller delvis - bud? Understell: 51mm fjærbein, relativt nytt apex 60/40 senkesett med dempere, splitter nye brembo skiver fremme og bak + klosser (skiver+klosser kosta meg rundt 2500kr). Monterte alt av foringer/hjullager/bærearmer nytt fremme ikke lenge før jeg satte bilen bort, så alt av foringer fremme skal være tipp topp stand! Selges komplett eller delvis - bud? Eksos: Rustfri scorpion bakpotte, ellers er resten orginalt. Bra lyd med den potta! - bud? Felger: Azev A 8,5 og 10 x 17" ET 13 og 20 med bra dekk - 10.000 / bud! Skjeldne felger! Leita i noen år før jeg kom over disse felgene! Gromme felger på E30! Ellers finnes det orginale baklykter, div shadowline lister, dører, panser, speil, blått stoff interiør som er i grei stand, orginal 325 bakpotte. Her er det bare å skrike ut om du trenge noe BILDER AV TINGENE KOMMER OVER HELGA!! (mest sannsynlig tirsdag) Legger ut noen gamle bilder sånn den var før, slik at du kan få et inntrykk av hvordan den kan bli med litt kjærlighet! legg til de nye delene jeg har liggende, og du får en ganske rå e30
Kristov Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Selger du alt som en "pakke" eller selger du alt i deler? Synes det var litt uklart i annonsen.
Co|a Posted April 21, 2010 Author Posted April 21, 2010 Ser ut som det er stor interesse for de forskjellige delene, så det blir salg av deler..
kjellke Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Kan være intr i vingen, har en annen deal som muligens går i boks, men klarer du og matche 1200 ink frakt så er jeg intr, svar på PM
cheron Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Skal ikke ha noe deler, men må få kommentere at det var grisetøft med 4 dørs bil!
kjellke Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 sorry OT her og, ja enig. det var en vanvittig rå e30, skjønner ikke hvorfor du vil selge i deler:P
Co|a Posted April 21, 2010 Author Posted April 21, 2010 byr deg 1500 for de sorte DE lyktene har bud på 2100,- allerede, og han vil hente de i kveld.. går fort og galt for 2400,- nå, ellers blir det nok salg i kveld ser det ut som..
Co|a Posted April 21, 2010 Author Posted April 21, 2010 sorry OT her og, ja enig. det var en vanvittig rå e30, skjønner ikke hvorfor du vil selge i deler:P Grunnen til at jeg selger den i deler er at den står mer eller mindre i deler nå, og det må påregnes en del KR for at den skal komme på veien igjen. og ettersom interessen min har falt av, så selger jeg unna i deler
mAZE Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Det er ikke tilfeldigvis mtech2 ratt i den vel? For da vil jeg ha det evt.
Co|a Posted April 21, 2010 Author Posted April 21, 2010 Det er ikke tilfeldigvis mtech2 ratt i den vel? For da vil jeg ha det evt. Dessverre så har jeg ingen mtech 2 ratt :-/
mAZE Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Ok, det var synd. Men men, ikke noe å få gjort med det.
Recommended Posts