Østgaard Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Er det solgt siden det ikke er svar å få? Prøvde å sende deg en pm
Torek Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Hvor har du fått tak i den røde refleksplata mellom lyktene? Nå har jeg sendt deg X-antall PM og får ikke noe svar. Du sa jeg kunne få kjøpe den plata for 1,5 mnd siden. Jeg ser også at alle meldingene jeg sender blir lest av deg, for de ligger ikke på utboksen min. Hva skjer??
Østgaard Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Hvor har du fått tak i den røde refleksplata mellom lyktene? Nå har jeg sendt deg X-antall PM og får ikke noe svar. Du sa jeg kunne få kjøpe den plata for 1,5 mnd siden. Jeg ser også at alle meldingene jeg sender blir lest av deg, for de ligger ikke på utboksen min. Hva skjer?? Jeg kjøtpe MHW lykter av han. Gjekk veldig lenge før jeg fekk dei, men når dei kom var dei helt strøkne som avtalt.
Torek Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Heldig du da Han gidder ikke(?) å svare meg engang, selv om jeg vet han har sett meldingene.
Østgaard Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Heldig du da Han gidder ikke(?) å svare meg engang, selv om jeg vet han har sett meldingene.ja, ikke lett å få tak i slikt nå til dags.
pettmon Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Jeg har kjøpt det som var igjen av denne bilen og har ikke helt bestemt meg hva jeg gjør enda . Fixe eller hogge ? Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå