SteffenM2 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Da har vi kommet til enighet at treffet vil bli arrangert den 9ende Mai, klokken 13.00 på Mosseporten Senter! Legger ved link til Facebook gruppen, håper alle kan melde seg inn her, så vi kan få en viss oversikt! http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve ... 1911182323 Si ifra til venner og bekjente med BMW, få de med alle mann! Vel møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Lett Hvor tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Er det ikke trackday den 9.? Er nok mange fra østlandet som reiser til Rudskogen istedet da.. Inkludert meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Er det ikke trackday den 9.? Er nok mange fra østlandet som reiser til Rudskogen istedet da.. Inkludert meg selv Nei, det er trackday lørdag 8mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Tenkte og høre med Mosseporten senteret, om det er noen mulighet for at vi kan få bruke taket der feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Smartclub i råde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Eventuelt der ja! Kan vi ikke sette opp en liten "poll" da. Mosseporten Parkeringen ELLER gamle Smartclub i Råde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Det var den 8. ja Er klart med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Skal prøve å få tatt en tur, men Turbogutt må nok være hjemme, han skal ha seg ny motor og noen andre oppgraderinger. Men 518 kan få være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Mosseporten er jo egentlig et fint sted, med Statoil rett ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Mosseporten er jo egentlig et fint sted, med Statoil rett ved siden av. Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Jeg støtter Mosseporten iallefall! Dårlig respons her, er vel flere som vil ha en liten vårmønstring i vårt område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Steffen lag et lite østfold hjørne i oslo i morra, så lufter du interessen for et mossetreff litt senere der Jeg kommer meg ikke på valle hovin i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Søndag 9. Mai høres fint ut Har fått fikset litt utseendemessig da så kommer. Og uansett om det ikke kommer mange er det jo kos med liten samling også. Slenge ut grill og grille selv da eller? Spørs om du får låne plassen om du spør senter ledelsen på mosseporten, har hørt små rykter om at ledelsen der kan være vrange? Så om man heller bare skal møte opp og håpe på å ikke bli jaga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 om det ikke krasjer med jobb så kommer jeg! Skal vel greie å spinne litt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå