Eirik Viste Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Har for salg en 328/M3 kasse som skal være i topp stand og med ca 130.000 km. Har hatt den liggende i 3 år for å brukes i et prosjekt. Men det prosjektet er forandret. Kassen selges for 4.200 kr + eventuell frakt. Har også et M3 3.0 svinghjul med ok clutch som kan selges for 1.800 kr. Hvis noen planlegger bruk med M3 3.0 bakstilling/diff har jeg M3 mellomaksling til 1.500 kr. Skal kjøre strekningen Stavanger - Hamar langs E39, E18 og E6 i nærmeste framtid og kan ta delene med i bilen slik at fraktkostnader unngås. Har også M3 3.0 bakstilling og bremser framme. Mer info i egen annonse. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Reiser ut i neste uke til Østlandet. Da er det mulighet for gratis levering eller at du henter kassen langs kjøreruten min. Dette er en sterk kasse som ofte brukes i turboprosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Reiser mot Østlandet på onsdag. Da kan kassen tas med i bilen . Men tiden begynner å bli knapp. Denne kassen veier over 35 kg, og kan ikke sendes med Posten. Jeg har fraktavtale med TollpostGlobe og kan sende med 50% rabatt over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 hei. er kassn og clutchn solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Kassen og clutchen er ikke solgt enda. Men delene er til salgs hvis du er interessert. Nå er jeg hjemme i Stavanger igjen så da må kassen sendes eller hentes. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå