yeppbiz Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hei! Har vært ute i en liten kollisjon med den flotte bilen min:-( Her er finn linken når jeg kjøpte den: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16771617 Motor og drivverk er topp forfatning. Skinninteriør og alt av utstyr har bilen. Skaden er på høyre front. Bilder av skaden kan jeg sende på mail til intresserte. Bilen står i Trondheim og må hentes der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Intressert i å selge deler? Skinnsetene og baklyktene er jeg intressert i Kan erstatte med det jeg har nå hvis noen fortsatt vil kjøpe komplett bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeppbiz Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Muligheten er der ja. Først vil jeg helst selge den som den står, så slipper jeg mer hodebry. Er det ingen som vil ha den, blir den delebil. Skal kjøpe meg samme type bil igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Muligheten er der ja. Først vil jeg selge den som den står, så slipper jeg mer hodebry. Er det ingen som vil ha den, blir den delebil. Skal kjøpe meg samme bil igjen:-) Ok. Gi meg besked da. Er noen flere smådeler jeg er ute etter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 fikk du pm min?Er det store skader på chassi eller er det bare karosserideler? er bilen kjørbar? Send meg bilder på mailadressen jeg sendte deg på PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnem Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Hvor langt har motoren gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 bilen er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Hei!Har vært ute i en liten kollisjon med den flotte bilen min:-( Her er finn linken når jeg kjøpte den: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16771617 Motor og drivverk er topp forfatning. Skinninteriør og alt av utstyr har bilen. Skaden er på høyre front. Bilder av skaden kan jeg sende på mail til intresserte. Bilen står i Trondheim og må hentes der. Er bilen virkelig solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå