Michter Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Ser hva du mener med økonomien, kjenner til det! Fin bil dette, skulle gjerne hatt motoren ;D
bcRichard Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Ja, skole med stipend på 1500kr i måneden og jobb med 90kr timen så må man prioritere riktig! Ja det var førstepri. at det skulle være over 1.8l vertfall. synd den bare går på 5 sylindere :/ Må si du har en veldig tøff bil du også, btw. hvor har du kjøpt dine angeleyes? Bare MÅ ha sånne Det har vært gjort lite i det siste med bilen, men nu når sommeren kommer så skal jeg ta bilen ut av garasjen! så oppdatering kommer =)
bcRichard Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Ja har ikke fått gjort så mye, har 3 bilcrossbiler jeg holder på med så har ikke hatt tid til å få gjort noe. Men har gjort litt, som å koble anlegg og byttet en defekt vifte. Har kansje fått tak i motor som jeg skal bytte! Men som sagt, har ALT for mange prosjekter så dette må vente
bcRichard Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Har gjort svært lite med bilen pga. bilcross prosjekter osvosv. Men har nå handlet meg en motor som jeg skal bytte i nærmeste framtid å få den eu-godkjent gleder meg til å få i orden bilen nå!
bcRichard Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Jepp, Daniel sin gamle. Den står på vinterlagring nå så det er lite framgang, men har handlet inn motor osv. som blir byttet til våren
sharkthebark Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Jepp, Daniel sin gamle. Den står på vinterlagring nå så det er lite framgang, men har handlet inn motor osv. som blir byttet til våren alright! m50b25 treng vell ikke spørre men:) va det ikje no rust på den dær egntlig?
bcRichard Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Jo, noe rust er det. Det har vært gjort en rustbehandling på bakskjermene der jeg syns jobben er gjort utrolig dårlig.. Men om det er noe veldig alvorlig under har jeg ikke sett. Ja det er m50b25
sharkthebark Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Jo, noe rust er det. Det har vært gjort en rustbehandling på bakskjermene der jeg syns jobben er gjort utrolig dårlig.. Men om det er noe veldig alvorlig under har jeg ikke sett. Ja det er m50b25 oolright! tenkte bare på forskjermene;P kanskje jeg forveksla den med en annen e36;)
bcRichard Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Her var det lenge siden det har vært oppdatert, bilen har stått lenge uten å vært rørt. De siste ukene har jeg jobbet mye med den, har ordnet motoren så nå går den på 6 sylindere! (en utrolig lettelse) Det viste seg å være en bøyd ventil, å når jeg hadde av toppen så jeg at det var sprekk i toppen. Så nå har jeg byttet topp, alle pakninger, så nå er motoren bra!! Skal oppdatere når det skjer noe mer
Glema Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Bilder Btw, var du på finnsnes idag ? så en e36 som jeg ikke hadde sett før som kjørte ned mot kinaen.
bcRichard Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 var på finnsnes i helga ja! Aritg at det var så glatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå