AutoMartin Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howrd Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 De koster 348,- på www.koed.no Men de du fant er jo billigere om det er 2, men når jeg bytter, bytter jeg somoftest bare en i gangen, fordi de er så jævlige å få ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 a b Link to comment Share on other sites More sharing options...
hillmar Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Er ikke no vits å slette innlegg. Jo flere innlegg som ligger her, jo større sjanse er det for at andre får svar når de søker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoMartin Posted April 24, 2010 Author Share Posted April 24, 2010 Hadde det ikke vært greit med en slettefunksjon uansett?? Slik at forfatter av tråd kan slette hvis han ønsker? Fins dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Admin/moderatorer liker etter det jeg har skjønt ikke å slette tråder/poster. Da må de være veldig krenkende og/eller off topic. Å slette en teknisk tråd er helt på tryne da andre kan ha nytte av denne infoen siden. HVORFOR vil du slette den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts