tool-nes Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Hadde egentlig tenkt å kjøre med Vipec V44 på prosjektet mitt, men har også fått litt øynene opp for Adaptronic. Er det noen som har noen pro/cons når det gjelder Vipec vs. Adaptronic ? Adaptronic er vel noe billigere, men har det omtrent de samme funksjonene? Jeg mener å ha lest at Adaptronic kan, i likhet med Vipec, bruke de originale følerne og sensorene på en M50B25? Hvilken mapsensor leveres Adaptronic med? Vil gjerne høre litt erfaringer, tips eller innspill om dette før jeg velger meg sprut. Alle innlegg er velkomne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 V44 har innebygd mapsensor. Har Vipec V44 på min S50 og det virker ubeklagelig. Veldig stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 V44 har innebygd mapsensor.Har Vipec V44 på min S50 og det virker ubeklagelig. Veldig stabilt. Ja, har lest en del om Vipec, så vet sånn omtrent hva det leverer. Så lurer på hvordan Adaptronic er i forhold til Vipec. Muligheter, stabilitet og slikt. I hovedsak var planen å kjøre Vipec. Hvilken mapsensor kjører du med? 2,5 eller 7bar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Standard 2.5 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Ingen andre som har erfaringer/innspill å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Er mange som skal kjøre med Adap i år, å jeg har stor tro på det og skal mulgens kjøre det på min V10 M5 motor som jeg skal til med i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå