maddafakka Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Dette e kansje isje akkurat det smarteste spørsmålet å stille men, man har isje så stort andre steder å gå for å finne ut av ting. Og det er hva ET er på en felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 ET er innpress på en felg. Innpress er avstanden fra flaten på felgen som ligger mot bremseskiven/trommel og til senter/midten på felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 viewtopic.php?t=105375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Så innpresset er for eksempel der jeg skulle ha plassert en spacer? bare som eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Igrunn ikke, men man bruker spacer for å flytte felgen lenger ut og dermed "endre" innpresset på felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Jasså, men så kommer spørsmålet, jeg tenkte jo på nokken nye felger, så lurte jeg kor breie 17" kan jeg ha uten å måtte valse Det er en 325i 1988 modell senket 60/40, så lurte på om dere har nokken formeninger hva jeg kan få under der uten valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå