bbmw Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Har du komplett eksosanlegg 325? Trenger hovedsakelig den delen med katalysator. Grenrør har eg! Send svar på PM
Tommy Turbo Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 eksosanlegg er nok solgt. har kun grenrør igjen.
Sekse Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 har du bakakslingen igjen? er den med skivebremser bak?
Tommy Turbo Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 bakaksling er igjen ja. eneste kravet mitt er at bilen fortsatt må være trillbar så bærearmer må stå på til siste slutt
sv90 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 halloen tommy.. jeg skal 99% sikkert ha de delene jeg snakket med deg om på melding:) skal bare få en 100% av klarrering på at kjøpet av motor går i orden sender deg en meld i morgen!!!!
Tommy Turbo Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 seiko: må sjekke den, men mener den henger. bluepower: det har jeg. bare tannstangen du trenger?
blackpower Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 seiko: må sjekke den, men mener den henger.bluepower: det har jeg. bare tannstangen du trenger? Ja, vis slangene er på er jo det greit også. Ca pris?
SeiKo Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 seiko: må sjekke den, men mener den henger.bluepower: det har jeg. bare tannstangen du trenger? Funnet ut av det? Pris?
Tommy Turbo Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 seiko: den henger, men er jo mulig at du klarer å få den i orden. du kan få den for 100kr siden den ikke er helt i støtet. listen er oppdatert på første siden. bilen er også satt ned til 4000 for den som vil overta. har desverre litt lite tid pga andre prosjekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå